Metallica det är riktigt starka siffror. Jag tror att tränarteamet vi har just nu är ruggigt bra och ser gärna att man hittar en långsiktig satsning med alla 3 som är längre än 3 år.
Statistik
Sillen du tråkar verkligen inte ut mig iaf och av antalet inlägg att döma så är vi många som uppskattar ditt engagemang. TACK
Det måste ju särskilt glädja @Matematikern som alltid hyllar den vetenskapliga approachen
Tack själv!
Ja, jag hade gärna sett lite bollande av idéer med @Matematikern också. Detta borde väl kunna vara en pusselbit i Akademikerhockey 2.0.
Förresten, föredrar ni att jag postar matchbetygen i respektive matchtråd, eller tror ni att de passar bättre i denna statistiktråd? Det jag funderar på är om det finns användare som är intresserad av statistiken, men som inte läser alla inlägg i matchtrådarna.
Hank det kanske går att starta en ny tråd, Matchbetyg eller nått liknande. Så försvinner det inte i matchtrådarna.
Jag röstar för en helt egen tråd med matchbetyg, så blir det enklare att gå tillbaka och jämföra/få en överblick över hur spelare presterar över tid.
Tack för input. Då får det bli en ny Matchbetyg-tråd efter kvällens match.
Efter 39 spelade matcher är sammantaget rätt usla i special teams. Vi är sammanlagt 93,05% där (18,27% PP och 74,78% BP). Förstås en fullständigt oacceptabel siffra där både PP och BP var för sig är på en alldeles för låg nivå. Många billiga poäng mot oss pga usla special teams. Mycket kostsamt.
Åh fy fan, den där jobbiga tabellen. Nu vill jag inte på nåt sätt vara pessimistisk, för det är jag inte. Men jag kommer ihåg den där skittabellen från förra året, var det 90% sannolikhet till kval under en rätt lång tid, och HV hade 0.1% sannolikhet till kval.
Mycket imponerande vändning det där men samtidigt det ultimata beviset för att vi inte är säkra än.