exile82 Ska man störa tik i en sådan här match krävs en gedigen laginsats plus att man spelar lite grisigt och gör deras stjärnor ur balans…

Underbart att Elie är med idag. Förstår dock inte varför man ska envisas med och ha Russell i andra kedjan med Little och Bystedt istället för och sätta in Leier i andra kedjan, som sett mycket piggare ut än Russell,.

Helt okej att Russel är där med Bystedt under tiden tills Greco kommer. Kan inte tänka mig annat än att Greco ska hamna där med Broc och Bystedt!

P22 Ja Greco kommer förhoppningsvis spela i första eller andra kedjan baserat på vilken form han befinner sig i, hur bra han tränat på egen hand etc som en del fans/skribenter varit inne på tidigare, men jag tycker i alla fall att Leier förtjänar och få chansen i andra kedjan. Men det lär väl inte hända-fram tills Greco ansluter till laget.

• P22 svarade på detta.

Idag drabbas vi tyvärr av Sjökuken…

Själv är jag med grabben i Mjölby då han ska vakta kassen tre matcher här så jag slipper tack och lov att se fanskapet.

Lejon-Fantasten

Tycker ändå Leier har hittat lite kemi med Gallo så inte så dumt att fortsätta med dom ihop. Så länge inte Russel är den som ska agera avslutare i sin kedja tycker jag ändå han fyller en funktion där. Han ska släppa ifrån sig pucken fort samt stå framför mål och vara beredd på returer så blir det nog bra.

Bowmore Jag håller med om att Leier funnit lite kemi med Gallo och att han gör sig bra i den kedjan. Men ja, nu har jag nämnt min ståndpunkt gällande Leier i alla fall ^^ Ja det är just det, gör han (Russell) det jobbet som du är inne på, så är mycket vunnet, men än så länge så har han inte gjort det jobbet fullt ut än, jag hoppas självklart på att det släpper för Russell, som annars varit en av mina favoritspelare föregående säsonger.

Bowmore Högberg i målet. 👍

Härligt! Myrstacken bör endast stå när Högga är sjuk.