Första 10 måste vart bland den bästa hockeyn vi spelat på många år
Linköping - Timrå, 28/10 - 15:15 (TV4 Sport Live 3)
Timrå börjar steppa upp. Ha tålamod LHC och spela smart nuni 2 perioder!
- Redigerad
Jag tycker att Timrå gjorde oss bra också. Dom står ju helt stilla. Alltså första tio
Fan att vi inte har något grundspel!!!
Kollar bara i mobilen men ser ju kul ut! Timrå helt på hälarna så intressant om man orkar fortsätta och ta över igen om/när de kuggar i lite bättre som i slutet här.
Riktigt skoj att se LHC spela med självförtroende. Det märks tydligt hur deras grundspel är och bra uppspel. Det har man inte sett på flera år.
Vi spelar bra och våra uppspel och även spel med puck överlag är bättre. Dock Timrå som är helt under isen, vinner inte en närkamp. Viktigt nu i andra för Timrå kommer att komma ut hårt nu, gäller att fortsätta spela!
Starten finns inget att klaga på. Men Timrå är luriga. Redan efter PB taggade man upp en del. Efter periodpausen kommer man att skruva ännu mer på spelet. Den frenesi man spelat med i första perren tar på krafterna, tror vi kommer att få se ett delvis mer defensivt LHC i 2:a. Avvägningar, avvägningar… Men underbart med en match där man inte hamnar i underläge direkt och måste jaga.
Tänk om Nyberg gör mål ikväll. Då har både Nyberg och Russel nätat. Vågar man skriva något till dig då? Okey risken är nästan obefintlig. Men plötsligt händer det……. ( skämt )
Fyfan va SHLs hemsida suger.
Highlights på målen har inte ens kommit upp än…
Nyberg var dock nära att ställa till det ordentligt i egen zon ändå så jag är inte orolig
När Nyberg har pucken tappar jag andan varje gång, kan inte finnas någon sämre i SHL
Kul för Russell och viktigt för laget, nu kan han få spela fjärde när grejen kommer och behöver inte vara på läktaren.
Haha! Det var väl ändå definitionen av ett i-landsproblem! Har det någonsin kommit ut innan matchen är klar?
Hoppas Nyberg och Russel går bra ihop.
Jag menar, så dom har något att prata om på läktaren
De kanske kan prata om att det var roligare när alla andra var dåliga också!
Skämt och sido, Russel ska såklart inte vara på läktaren.
Även irriterande att man inte kan köra paus eller spola om man kör Chrome via tv4play. Är ju hopplöst när man ska ut å göra nya drinkar om man inte kan köra paus.
Lokalpatrioten Brukar komma upp tidigt i paus.
Men vafan man vill ju se målen fort när man inte kan vara på plats.
SHL ska väl ha bra service till sina kunder