Känns inte legendariskt när Nyberg-hävelid är på isen i egen zon tillsammans! Steppa upp Jakobs!

Ljungh håller på kosta oss flertal misstag.

LHC tittar lite för mycket. Skärpning!!

nu hänger det ett tik mål i luften

Vad dom släpper på utvisningar nu annars är det jämnt rättvist.

LHC:s PP suger (välj lämpligt kreatur)-balle just nu. Tränar man inte på det??? Jämför med honhundarna, där man parkerar i anfallszon långa stunder. Hoppas nu att inte nerverna sitter utanpå utan att man fortsätter trycka på och utnyttjar (den förväntade) desperationen från Timrå…

Kjeppkinesen Jo, men mycket tack vare Högga. Annars håller jag med. Men backa inte hem nu…

Kjeppkinesen

Ja seriöst mina kära kamrater, när fan kändes det såhär förut. Vi är fan riktigt jävla bra, inte just i denna match. Men över många matcher nu är vi bra, som lag.

Skulle slutspelet börja nu skulle vi ha bästa chansen till guld på femton år. Och HIV skulle ha 50/50 läge att åka ur, även om de är okej idag mot seriens näst sämsta lag.

Retar mig på LHCs PP hackar rejält. Dom tabbar ju hela tid och och måste spela mer lugn i spelet!

Vad är grejen med att nästan ingen i Timrå vill prata med Jörgen? 👿

BTW, Lance Bouma verkar komma till sin rätt mer & mer… Fysisk och näsa för målet. Verkar också vara pådrivare (och kanske lite krav-ställare) av det man såg på TV. Gillar’t!

BK_Robbi

Verkligen, Östman hade rätt. Det är ju en karaktär och spelartyp han efterfrågat i flera säsonger nu!

Röv! Kom igen nu! Inte passivt!

Nu blir det ordentligt svettigt, spelet efter 3-0 har varit mer än bristfälligt. Nu gäller det att vakna fort!!!

Det där gillar jag inte. Fantenberg kör en chanspassning för att få ett friläge men istället bryter man passningen och gör 3-1… SPELA SMART!! Man behöver inte chansa vid 3-0.