alfie

Däremot så ser man ju knappt skillnad på lagen. Rattie trodde nog att flera Clubenspelare var timråspelare när vi kom 5 mot 1.

Jeppe har nu gjort lika många poäng som han gjorde på hela förra säsongen 😅

RUSSEL SUPERSTJÄRNAN

Riktigt bra start! Kan nästan tro att året är 2008 eller nåt. Ut och sätt fart och ta kommando direkt

alfie Jinx! Så tar Timrå över totalt sekunden efter att jag skrivit 😆

Snälla få inte hybris nu. Timrå har ju på pappret en av SHL:s bästa offensiv. Ge inga fler frilägen eller en massa PP för då ringer det snart

Första 10 måste vart bland den bästa hockeyn vi spelat på många år

Timrå börjar steppa upp. Ha tålamod LHC och spela smart nuni 2 perioder!

Jag tycker att Timrå gjorde oss bra också. Dom står ju helt stilla. Alltså första tio

Stople in

Håller med. Jag hade varit vansinnig som Timrå-supporter. Vi gör det bra, men det här känns långt ifrån över!

Riktigt läckert mål av Russel & co, mer sånt!

Kollar bara i mobilen men ser ju kul ut! Timrå helt på hälarna så intressant om man orkar fortsätta och ta över igen om/när de kuggar i lite bättre som i slutet här.

Riktigt skoj att se LHC spela med självförtroende. Det märks tydligt hur deras grundspel är och bra uppspel. Det har man inte sett på flera år.

Vi spelar bra och våra uppspel och även spel med puck överlag är bättre. Dock Timrå som är helt under isen, vinner inte en närkamp. Viktigt nu i andra för Timrå kommer att komma ut hårt nu, gäller att fortsätta spela!

Starten finns inget att klaga på. Men Timrå är luriga. Redan efter PB taggade man upp en del. Efter periodpausen kommer man att skruva ännu mer på spelet. Den frenesi man spelat med i första perren tar på krafterna, tror vi kommer att få se ett delvis mer defensivt LHC i 2:a. Avvägningar, avvägningar… Men underbart med en match där man inte hamnar i underläge direkt och måste jaga.