ananas det var Cluben eller inget som gällde helt enkelt
Gust förtjänar en tröja i SAABen mer än Emvall. Vilket hjärta på karln!
ananas det var Cluben eller inget som gällde helt enkelt
Gust förtjänar en tröja i SAABen mer än Emvall. Vilket hjärta på karln!
Bild på back Myrenberg i Aftonbladets silly & surr.
Nån som vet vad det står om honom? Bara om skadan?
Ingen Björkman på lördag. Man plockar upp junis(ar) istället. Helt rätt
Hockeytröjan
Det tackar vi för, skoj och helt rätt
Lejon-Fantasten Helt krasst beror det på att Öhrqvist är bättre än Björkman. Om Felix är bättre än Nore`n, Kreu eller Aronsson kommer han att peta en av dom också.
Cykelåkarn Helt krasst beror det på att Öhrqvist är bättre än Björkman. Om Felix är bättre än Nore`n, Kreu eller Aronsson kommer han att peta en av dom också.
Ja Öhrqvist gjorde det riktigt bra under försäsongen, känslan är att han är riktigt bra i spelet med puck. Skulle Öhrqvist kunna bli ordinarie nästa säsong, eller rentutav redan till den kommande säsongen?
Vi bör nog vara försiktiga med förväntningarna på en junior, oavsett vad de heter. De kan göra sjukt bra insatser i enstaka matcher men svårt att hålla nivån över en säsong.
Nu kommer någon säga att han ändå är bättre än Björkman, och visst kan det vara så. Men jag tror att juniorer ska få växa in i seniorhockeyn lugnt och försiktigt. Även om man klarar av seniorhockeyn så är det inte nödvändigtvis bäst för individens utveckling att bara spela i SHL. Sen finns det såklart undantag, men där litar jag på coacherna att avgöra vad som är bäst
Vad märkligt! Nu lämnar Björkman LHC . Klar för Frisk Asker Norge.
Han skrev ju ytterligare kortidskontrakt nyss. LHC inser väl att man satsar på Öhqvist istället förmodar jag.
P22
Vart har du läst att han gör det?
Å andra sidan, från korttidskontrakt till korttidskontrakt. Stackars kille…
@“Lukkinen”#p55412 Jag misstänker också det att Björkman vill ha något långsiktigt som du beskriver.
Då måste det vara skrivet i sten att antingen:
A. Man satsar fullt ut på Öhrqvist redan nu
B. Myrenberg blir tillbaka snabbare än man trodde.
För visst tecknade Björkman ett nytt korttids med oss? När sträckte sig det till?
HNez Såklart att man satsar på en junis med potential att bli en stabil SHL-back (Björkman är ju en allsvensk back).. Felix kommer att spela med j20 från och till, speciellt om det går lite trögare i A-laget, Om, eller när han skriver rookiekontrakt har J20 lyckats med en av målsättningarna, att skicka upp en spelare /år i A-laget.
Kan inte Myrenberg lira på ett tag måste vi värva. Det är punkt där, finns igen annan lösning.
Näkyvää ja tack.