En kraftsamling av oss supportrar för att sluta upp bakom laget och visa stöd men samtidigt efterfråga nyförvärv! Frånvarolistan på viktiga spelare växer samtidigt som varenda poäng under grundserien kommer vara helt avgörande för om det faktiskt blir ett slutspel eller något betydligt tråkigare. Vi vill ha snabba men givetvis bra lösningar och då kan det absolut kosta en del.

Pengarna vi samlar in kommer enbart användas för att värva spelare. Swish nummer 123 46 27 618 (samma koncept som förra gången).

Sprid meddelandet på alla tänkbara ställen och gärna i sociala medier.

• [raderad]

• Redigerad

Metallica grymt!! Kommer LHC skriva ut detta och följa upp summan? @gustafdouhan För ser ingenting på LHC sociala medier. Så det kommer ut ordentligt liksom

[raderad] Kommer initialt att få det redovisat personligen så jag kan meddela det här inne. Misstänker att det behöver ta fart innan det skulle bli aktuellt att LHC officiellt går ut med något. Så var det även förra gången om jag inte minns fel.

• [raderad]

Metallica okej 👍 men det kanske ska komma ut på LHC supporter forum på facebook osv annars kommer det inte komma in några pengar. Jag har tyvärr inte facebook så kan inte skriva in det där

[raderad] Bara ösa på med förslag och idéer. Det blir vad vi gör det till. Den som vill manövrera i Facebook-land får gärna göra det. 🙂

Denna går att spamma runt igen. Har vi någon som är duktig på bildredigering går det säkert knåpa ihop fler alternativ.

• jg gillar detta

Snyggt @Metallica 💪!

LHC-shopen kanske skulle sälja intyg på donation till nyförvärv, typ som välgörenhetsjulklappar där man skänkt vattenreningstabletter för x kr?

En sån julklapp hade jag gärna fått och köpt! Gärna köpt till nån ”vän” som håller på exempelvis Brynäs.

* Gåvobevis heter det ju

Bra initiativ, många bäckar små. Skickar in en 5-hunka vad det lider…

Hellre en fem hunka till ett nyförvärv som låter som en italiensk maffiaboss än Shotbricka på nere på luckan… ölen på fredag däremot får vi ta sparpengen till! 😉 Hur många fler hänger på en 500ing?

Röjer mitt väldigt sparsamma Twitter-konto. Bara att köra en retweet på denna för er som vill. 🙂 Vore kul med fler catchiga bilder att kunna slänga ut i olika medier.

Ska få en uppdatering på fredag hur mycket vi hittills har samlat in.

Bra jobbat @Metallica
            Nu kör vi allihop! Tänk på sen i april/maj när vi lyfter le mat att just ditt bidrog gjorde det möjligt!

• [raderad]

Swedinho jättebra. Men såg att knappt någon retweetat. Fler måste försöka få spridning på det.

Swedinho Fansens*. Klockren bild i övrigt! Väldigt välgjord dessutom. Precis sådant vi behöver. 🙂

• [raderad]

• Redigerad

[raderad] ingen som tvingar dig att swisha heller👍 och ingen som frågat oss om hjälp heller. Bara vi som vill göra något 👍

[raderad] Vad är det som är pinsamt? Ingen som tvingar dig att bidra med allt du äger. Tycker snarare det är ett sätt för oss supportar att visa hur engagerade vi är.

• [raderad]

Nej jag kommer inte bidra. Hävdar att det är helt fel väg att gå. Men lycka till