NorthLondonForever Det var mot Löven och det var 4700 i Stånkan då. Publikrekord. Jag stod högst upp på stå, i tredje led in mot betongväggen. Såg ingenting av matchen.

Jordfräs Kommer bli trångt på ståplats!

Man hade sin kvadratdecimeter att stå på, varken mer eller mindre 🙂

alfie Men ja, det får ju bli en riktigt osexig match så man inte tappar typ 2000-3000 åskådare.

Skulle dock kunna tänka mig att pynta in en 5-hunka för en sådan match så pengar bör man kunna få in ändå…

NorthLondonForever Första slutspelsmatchen i Stånkan, måste ha varit mot Timrå. Minst en, troligen två, tonårstjejer svimmade i värme och trängsel. En av dom “surfade” på publikens armar ut mot sjukvårdare.

Visst överinsläpp…

jg Och retrotröjan. Jag kommer köpa en på tradera, kosta vad det kosta vill.

jg Jo iofs, men gissar att alla säsongskort gäller så lär inte bli så många lösbiljetter?

alfie Sant! Får bli 1a play-in eller play-out matchen 😉

Jordfräs Fyfan den matcheb minns jag med. Vilket satans tryck det var dock!

Hoppas det är Ussa som står i lejonkulan och säljer chokladdoppad flipper och battery energidryck. Ska man lyxa ordentligt som jag gjorde när jag såg OS-finalen 2006 på en framrullad tjock tv i lejonkulan så kör man på 3-rätters med flipper, sportlunch och delicatoboll.

Snälla låt detta blir verklighet stålhammar. Jag köper biljetter oavsett pris och åker gladeligen 30 mil enkel för den matchen. Tar ledigt från jobbet om det är en tisdag.

Heleuuuka åh, den fina fina batteryn och hotsnacks hos Ussa. Magi

alfie Jo iofs, men gissar att alla med säsongskort gäller så lär inte bli så många lösbiljetter?

Hmm det är ett problem. Storbildskärm i tennishallen?

Jocke ha ha du skriver precis det jag tänker! Hade varit enormt kul

HOCKEY måste ju gå att dra upp en stor skärm av nåt slag inne i Saab, så kan folk sitta där och kolla.

Om det skulle bli av så är jag definitivt beredd att dels ta mig de 4 timmarna ner till lkpg och dels pröjsa nåt så inihelvete för en plats på stå utan sikt. Som Victor Hedman säger: ovärderligt.

Jocke

Satt och åt på Rasta nere i Kalmar när jag skulle kolla min mobil, hade glömt läs glasögonen i lägenheten men såg match i Stånkan. Vad Faan, mycket flaschback som poppade upp pommesbrickan, första serie matchen LHC-Nacka 9-2 m.m tårarna droppade ner i maten att man skall vara så blödig. Men man är ju uppväxt där nere! Känner mig som ett litet barn å skulle det bli verklighet så faan skall jag vara på plats. Inte många hemma matcher som jag har missat genom åren.

Det krävs nog att man har en dialog med alla loge-ägare, diamant- guld- silversponsorer för att dra det här i mål. Men som många föreslagit, gör en happening för dessa också! Alla för cluben!

Matte

Vinst med 7-2 eller 7-3 men jag kan vara helt fel på det och blanda ihop det med en annan löven-match?

Minns att jag hade en guldplats i första led vid ett räcke på uppvärmningen men att jag hade dragit några bärs o blev tvungen o klämma mig ut o pissa. Krånglade mig inte in igen utan hamnade i i tredje led och såg inte ett skit av första innan jag nådde räcket igen till andra perren