Armyes

Wow! Vilket första inlägg! Instämmer med Lukke @Lukkinen och hälsar dig varmt välkommen.

Du skriver helt uppenbart utifrån en egen kompetens och på ett sakligt sätt. Riktigt kul att få med en skribent som har egen kompetens inom ett område där vi så ofta framfört synpunkter men där de flesta av oss inte har en egen yrkesmässig kompetens.

Ser fram emot fler tankar från Din sida och bra diskussioner! 💪🏻👍🏻☺️

Armyes ”Kommunikationsavdelningen” håller inte måttet, tyvärr. Det syns på fler sätt, men primärt i de sociala kanalerna. Kvalitén på produktionerna och kommunikationen som kommer ut är för låg.

Antar att denna officiella profilbild från deras Facebook inte imponerar allt för mycket. Häpnadsväckande ändå att någon på riktigt tryckte på “ladda upp bild”, såg eländet och förmodligen belåtet gick på kafferast efteråt.

Välformulerat inlägg iaf. Välkommen hit! Undrar om det främst är taskig ekonomi som gör att man har dragit ned maximalt på detta eller hade det räckt med en kunnig person för att rädda skutan.

Metallica

Får jag se att vi besudlar vårt lejon med marxistfärgerna och att man tar tydlig politisk ställning så kommer jag avfölja LHC överallt och bojkotta Cluben. Där går nämligen min gräns.

Metallica

Tack alla för fin respons!

Fin tanke, undermåligt utförande. Visar ju tydligt att problemet inte enbart ligger i att man inte besitter kunskapen för att skapa, utan att det också kräver någon som har det övergripande ansvaret för vad och hur det kommuniceras. Har själv tre personer som granskar allt som skapas i först planeringen, sen utförande och sen en sista gång innan publicering.

Med tanke på hur länge det har vart likadant så går det väl inte att skylla på ekonomin … ?

alfie

Pride idag handlar enbart om att du ska få älska den du vill så länge du och den personen du älskar inte röstar på SD, MED eller heter Ebba Busch. Priderörelsen idag är ett skämt som har kidnappats av vänstern för att sprida sin feministiska marxistdynga. Jag tänker aldrig stötta en förening som tar politisk ställning för en rörelse som avskyr mig och 20% av det svenska folket.

Snälla, kära vänner. Kapa inte det här viktiga ämnet med politiksnack nu.

@Armyes, vad tycker du om andra lags prestationer i frågan?

Armyes Kul med åsikter och tankar, speciellt med tanke på att du verkar sitta inne på god kunskap. Jag träffar dig gärna och diskuterar vidare. Alla inspel, tankar och tips för att bli bättre är av intresse.

Hör av dig!

alfie

När Cluben tar politisk ställning och använder sig av politiska symboler så ser jag det som mitt ansvar att upplysa föreningen på att alla inte kommer uppskatta det. Det är bättre Cluben fokuserar på att spela hockey istället så kan politikerna sköta politiken. Då hade vi också sluppit politiska diskussioner här.

gustafdouhan

Snyggt Gurra! Kan vara ett bra första steg för att få mer kött på benen och kunna gå tillbaka till din käre arbetsgivare och säga ”det här behöver jag för att kunna lyfta oss till nästa nivå och det här är anledningen till att det är värt det”. Typ!

HOCKEY Man ska alltid vara lyhörd och ta in vad folk säger. Sen kan man omöjligen lyssna på allting. Men jag upplever att det finns en välvilja från @Armyes i det här fallet. Blir jag bättre, blir Cluben bättre och då blir alla lite gladare och nöjdare.

gustafdouhan

Det upplevde jag också! Jag är imponerad av mycket av det du gör och framför allt utveckligen sedan du började. Det blir svulstigare för varje år och det är bra jobbat på en person. Samtidigt finns kanske mer att hämta från branschen i form av verktyg och insikter. För mig låter det overkill att rodda ett så viktigt uppdrag solo och därmed hanna i en ständig kompromiss.

Riktigt grym approach att inte se någon sorts stolthet utan att öppet bjuda in till dialog som kan stötta dig i arbetet. Kan tänka mig att det är lite speciellt att bli bedömd så öppet och naket i allt man gör på jobbet, som det är!

@gustafdouhan du ska ha cred! Har inte sett att en officiellt anställd av någon annan förening engagerar sig i forum och faktiskt vill lyssna på supportar och deras åsikter!

Sånt här gör att vi driver cluben framåt och som du säger, vi alla blir bättre!

Tror LHC skulle må bra av att få en konkurrent om publiken i Linköping, t.ex. att vi fick ett fotbollslag i allsvenskan (det lär ju dock aldrig hända). LHC har blivit bekväma och behöver knappast anstränga sig för att vara den största föreningen/publiklaget i Linköping, även om man tappar publik år för år. Nytänk behövs för klubben är verkligen nere i en ond spiral.

Armyes

Så enig med dig i detta!

När du träffar gurra får du även gärna lyfta hur man kan bedriva arbetet bättre i de sociala kanalerna. Tror att cluben kan realisera en del förbättringspotential där också 🙂

Kul med engagemang!

Kjeppkinesen

Ge dig för fan! Politik?! Marxism?! Du vet inte vad någon av de orden betyder uppenbarligen!

Att visa respekt för alla människors sexualitet är för helvete bara politik om man står för vidriga politiska värderingar!

Skärpning, du är inte på ett forum för din jävla bonnhåla!

Det är vi, vi andra, som är Linköping!

alfie vill bara passa på att hänvisa till det här inlägget ikväll. Slår fan aldrig fel.