• Off topic
  • Ställ en fråga till personen under dig

Kolle42 Vara kvar i princip karriären ut samt vara med på en resa där vi når gamla höjder

Vinner vi eller Oskarshamn guld först?

LaumannBingo Vinner vi eller Oskarshamn guld först?

Oskarshamn om de lyckas inom 3 år. Annars blir det vi.

Behövde du elprisstödet egentligen?

HOCKEY Behövde du elprisstödet egentligen?

Nej, men hellre att jag får tillbaka lite skattepengar än att dessa pengar går till islamistiska förskolor och Leksands förstafemmor.

Är du rikare just nu än du någonsin har varit tidigare?

Vinhandlarn Roger Rönnberg eller Robert Ohlsson som tränare i lhc?

Ingen helst, men Roger om jag måste välja!

För vilken lön skulle du kunna tänka dig att jobba livet ut med något du egentligen finner trist/jobbigt/oinspirerande?

HOCKEY För vilken lön skulle du kunna tänka dig att jobba livet ut med något du egentligen finner trist/jobbigt/oinspirerande?

Pengarna måste nog sättas i förhållande till hur pass trist och oinspirerande arbetet är. Jobba som narkosläkare och lyfta 80k i månaden hade jag lätt tagit. Har dock noll intresse av den branschen. Sitta och svara på idiotiska frågor i en sunkig kundtjänst resten av livet.. Där hade jag nog krävt mer än så för att uthärda. 😆

Kan du beskriva tillvaron som Cluben-supporter med en låt? (Låten får inte på något sätt ha en logisk koppling till laget så ingen gammal introdänga eller mållåt)

(I Can’t Get No) Satisfaction - Rolling Stones.

Samma fråga! Vem sätter ihop spellistan?

I Can’t Stand It - Twenty 4 Seven

Samma fråga igen.