• Off topic
  • Ställ en fråga till personen under dig

alfie Hur kommer Brynäs försöka fuska sig upp om de åker ur?

De kommer dra sig ur svenskt ligaspel och joina KHL istället. Har man en värdegrund så har man.

Jag tog precis en godisklubba från en godisskål i sovrummet och när jag smakade på den så smakade den stjärt. Är det någon som vet om man kan få salmonella om man råkar sutta i fem minuter på frugans analplugg? Jag frågar åt en kompis och jag vill vara anonym.

Kjeppkinesen Salmonella är nog ingen risk. Däremot listeria känns givet. Fakta: bro science.

Behöver köpa en begagnad bil ganska snart.. Kan dock inte bestämma mig vilken jag vill ha. Det ska vara i kombiklassen och gärna en bensinare. Audi A6, VW Golf och Opel Insignia är de jag fastnat mest för. Vilken modell borde jag köpa?

Metallica

A6 såklart. Bör kanske jämföras mot passaten och inte golfen, men här får du vad du betalar för och om du har vett att märka skillnaden så kommer du äga den längre och därför förlora mindre i värdeminskning. 👊

Vad gjorde du för cringe-igt på alla hjärtans dag igår?

HOCKEY Vad gjorde du för cringe-igt på alla hjärtans dag igår?

Byter fråga (ändå så längesen det var alla hjärtans dag):

Hade du kommit till en forumträff och röjt din identitet? (Få inga eyes wide shut-ideer nu @Kjeppkinesen)

HOCKEY lätt, blire bärs inblandat, så count me in. Finlandsfärjan ToR?

Har du insett av vi slipper kval?

PersonligaPersson låter på frågan som att vi jämt spelar kval. Sjukt nog efter de här skitåren har vi fortfarande inte spelat kval sen 2003!

Vem är din största kvalhjälte i Clubens historia? Du får inte svara Sampan

alfie Vem är din största kvalhjälte i Clubens historia? Du får inte svara Sampan

Mike Helber. ”Vi ska kämpa som svin”. Vilken kapten, vilken ledare!

Dagens match: Kommer vi vinna välförtjänt, vinna oförtjänt, torska oförtjänt, eller torska välförtjänt?

Kolle42 Vara kvar i princip karriären ut samt vara med på en resa där vi når gamla höjder

Vinner vi eller Oskarshamn guld först?

LaumannBingo Vinner vi eller Oskarshamn guld först?

Oskarshamn om de lyckas inom 3 år. Annars blir det vi.

Behövde du elprisstödet egentligen?

HOCKEY Behövde du elprisstödet egentligen?

Nej, men hellre att jag får tillbaka lite skattepengar än att dessa pengar går till islamistiska förskolor och Leksands förstafemmor.

Är du rikare just nu än du någonsin har varit tidigare?

Vinhandlarn Roger Rönnberg eller Robert Ohlsson som tränare i lhc?

Ingen helst, men Roger om jag måste välja!

För vilken lön skulle du kunna tänka dig att jobba livet ut med något du egentligen finner trist/jobbigt/oinspirerande?

HOCKEY För vilken lön skulle du kunna tänka dig att jobba livet ut med något du egentligen finner trist/jobbigt/oinspirerande?

Pengarna måste nog sättas i förhållande till hur pass trist och oinspirerande arbetet är. Jobba som narkosläkare och lyfta 80k i månaden hade jag lätt tagit. Har dock noll intresse av den branschen. Sitta och svara på idiotiska frågor i en sunkig kundtjänst resten av livet.. Där hade jag nog krävt mer än så för att uthärda. 😆

Kan du beskriva tillvaron som Cluben-supporter med en låt? (Låten får inte på något sätt ha en logisk koppling till laget så ingen gammal introdänga eller mållåt)

(I Can’t Get No) Satisfaction - Rolling Stones.

Samma fråga! Vem sätter ihop spellistan?

I Can’t Stand It - Twenty 4 Seven

Samma fråga igen.

Varför är det så skönt att knulla bakifrån? - Mats Götherskjöld

Samma fråga!

The Tracks of My Tears - Smokey Robinson

Samma!

What have I done to deserve this - Pet Shop Boys/Dusty Springfield

Samma!

Metallica Kan du beskriva tillvaron som Cluben-supporter med en låt?

Magnus & Brasse - Svordomsvisan

Topp 3 badplatser i Linköpings kommun?

Kolle42 Stureforsbadet är bäst. Kan knappt rekommendera något annat.

Hur många öl behöver jag dricka på lördag för att slippa hjärtklappning uppe på läktaren under tredje perioden?

Metallica hur många det öl krävs det för att du ska bli medvetslös är svaret på den frågan.

Vilken låt hade du haft som mållåt om du spelade i nhl?

Vinhandlarn Vilken låt hade du haft som mållåt om du spelade i nhl?

Thorsten Flinck - Jag reser mig igen!

Är transkvinnor kvinnor? 🫃 🫃 🫃 🫃 🫃 🫃 🫃 🤰

HOCKEY Vad föddes Ulf ”Ulla” Kristersson som?

Socialdemokrat.

Skulle du slåss för Uffe om ryssen klampade på?

Kjeppkinesen Nej, men för kungen.

skulle du bli stolt eller börja skratta om Ulf höll ett tal till nationen, i händelse av krig, ståendes på en äppellåda?

Vinhandlarn

Skulle bli stolt över vilken ledare som helst som i händelse av krig var beredd att försvara landet.

Med hur många måls marginal vinner vi borta mot OJK idag?