-3 måls marginal
Vem var det största spelgeniet - Tony eller Uffe?
-3 måls marginal
Vem var det största spelgeniet - Tony eller Uffe?
Laumann - Robin Johansson - Soling
Gunnarsson - Cronholm
Nä men vad ska vi säga. Svårt att sätta in gamla legendarer relaterat det mer moderna.
Kör på Little - Tony - Weinis. Backar: N Hävelid och Mange
Samma fråga
Folke Filbyter - hertig Karl - Axel von Fersen
Pierre Ivarsson Erkki Saramaa
(Det är ju såklart lock-out-femman). (Som vanligt)
Hur många LHC:are får trä på sig svenska landslagströjan nästa säsong? Herrseniorer…
5 (fanten, hulta, hävelid, bystedt + Bristedt eller annan spets vi värvar)
Om du fick döpa SAAB arena till vad som helst, vad skulle du döpa den till?
Heleuuuka JAS 39 Gripen arena
Hade du viljat se Kovacs i cluben?
Vinhandlarn Hade du viljat se Kovacs i cluben?
Nej, nu måste vi satsa på snyggare spelare!
Vad väljer du om du måste? Missa resten av matcherna den här säsongen eller att inte få följa sillyn 23/24 överhuvudtaget?
Inte följa sillyn. Hade gjort gott för själen och om jag följer eller inte påverkar inte vilka spelare som kommer
Pistol mot huvudet, du måste tatuera in HVs eller Brynäs logga väl synligt typ på halsen. Vad väljer du?
alfie utan att blinka HVs. Brynäs är det värsta lag jag vet.
hur ser tränarstaben ut nästa sässe?
Hoppas på samma som idag, men det kanske inte är så troligt - gissar att det skulle bli dyrt också.
Varför har vi så kass målskillnad trots Högga? Det är bara två lag som släppt in fler mål än vi.
För att vår defensiva taktik i egen zon är under all kritik. Vi släpper till flest skott i slottet i hela ligan, sliter ut Högberg enormt. Antingen ska Jakobs bort eller så värvar vi dunderbackar som klarar av att spela in pucken till varandra i slottet.
I hur god tid kommer du vara i arenan imorgon för att undvika kö?
Slottsvakten I hur god tid kommer du vara i arenan imorgon för att undvika kö?
Var där ca 14:40 och stod kanske fem minuter i kö.
Om vi i händelse av seger hemma mot Leksand i den absolut sista omgången har chansen att säkra den sista playin-platsen , fixar vi det då eller viker vi ner oss?
Lukkinen viker ner oss första 30, sen gör vi ett gediget jobb men då vi ligger under med 3-0 lyckas vi inte komma ikapp.
Ska på arbetsintervju nu, får jag jobbet?
Det tror jag! Ställ några smarta frågor så är du hemma.
Hur många i klubben vet vilken typ av spelare vi ska försöka värva till nästa säsong?
HOCKEY Lite ledande fråga, men vi får väl hoppas att de är åtminstone tre stycken: Jakobsson, Östman och Jakobs. Det intressanta vore ju oavsett att veta hur de kommer fram till vilka spelare vi ska värva. Noggrann scouting på plats, bra referenstagning, intervjuer med berörd spelare och analys av hans statistik och underliggande data borde vara nån sorts hygiennivå.
Kommer Mattias Bäckman spela SHL-hockey igen?
Ndur Kommer Mattias Bäckman spela SHL-hockey igen?
Ja, fyra matcher.
Borde man respektera nötallergiker eller ska man låta Darwin göra sitt?
Kjeppkinesen Borde man respektera nötallergiker eller ska man låta Darwin göra sitt?
Jamen det tycker jag. Det ger en öppning för att visa medmänsklighet. Men jag vill inte dra det så långt att det ska bli skamligt för resten av världen att äta nötter utan jag hoppas på ömsesidig respekt i så fall. Tex ska man inte förbjuda ett helt flygplan att äta nötter bara för att nån på 2D är allergisk.
I en enkät som DN nyligen skickat ut till alla svenska universitet, och som besvarats av 212 forskare, svarar över hälften att de upplever att tilltron till vetenskap minskat under de senaste fem åren.
Hur kan det komma sig?
HOCKEY I en enkät som DN nyligen skickat ut till alla svenska universitet, och som besvarats av 212 forskare, svarar över hälften att de upplever att tilltron till vetenskap minskat under de senaste fem åren.
Vetenskapen styrs främst av politiska och ekonomiska intressen och tack vare internet har folk kunnat inse det.
Samma fråga.