- Redigerad
Jag är född i Frankrike. Och inte fan gör det mig till fransman. (true story faktiskt)
Bya är en rasren Linköpingskille. Finns inte en enda droppe smutsigt blod i den kroppen.
Nu pratar vi inte mer om detta.
Jag är född i Frankrike. Och inte fan gör det mig till fransman. (true story faktiskt)
Bya är en rasren Linköpingskille. Finns inte en enda droppe smutsigt blod i den kroppen.
Nu pratar vi inte mer om detta.
Du har rätt. Och om man tänker efter gör det ju Byas resa ännu mer anmärkningsvärd. Från djupaste botten till förstarundan och San José.
Kjeppkinesen Che ma päll Jocke
Skaplig parad för Florida. Cirka 200.000 pers längs A1A. Allt på Tuben. Och nu såg jag Gurra på en av de öppna bussarna. Nice!
LaumannBingo det stod att Anthony Greco valt att göra flytten från Sverige till Ryssland. Det får man ta med en nypa salt. sanningen är att han inte fick något nytt kontrakt vare sig i LHC eller Frölunda. Så man kan ju säga att han var nöd och tvungen att söka sig vidare om han vile spela hockey. Tråkigt nog så valde han KHL av alla ligor som han kunde få kontrakt i. Det var väl inte så jävla smart val.
https://www.expressen.se/sport/hockey/nhl/gustav-forsling-efter-stanley-cup-vinsten-/
Någon som har Expressen Premium som vill dela?
Inget särskilt intressant, utom möjligen:
Forsling har haft de bästa testvärdena i Florida Panthers tre år i rad inför träningslägret i september.
Räkna med att han tänker stå kvar på den tronen.
– Det är färdigfestat för min del nu, är det sista han säger innan taxin stannar på flygplatsen i Florida inför hemresan till Sverige.
Har tyckt det varit alldeles för lite klipp med Forsling i Clubens färger, så tog tag i saken och knåpa ihop en liten video:
Rob
Jävlar! Ruskigt bra jobb med videon! Och är det någon som är värd det, då är det vår älskade Forsling!
Vad heter det redigeringsprogrammet du använder?
Tack, använder mig utav Wondershare Filmora.
Rob
Okej grymt, tack
Hyllningen kommer att starta klockan 14:00 fredagen den 2 augusti utanför Saab Arena. Klubbdirektör Carl-Johan Stålhammar hälsar samtliga i publiken välkomna, tal framförs på scenen och därefter anländer Gustav Forsling med Stanley Cup-pokalen. Kanske väntar även en överraskning för publiken?
Först Vrana och nu Forsling som Stanley Cup mästare, det värmer gott i ett LHC hjärta
Elias var på lån hos oss ifjol från Linköpings HC och gjorde ett väldigt bra jobb. Denna förlängning är jag väldigt nöjd över och jag tycker det är oerhört kul att han ville vara kvar hos oss och vara med på vår nya resa.
https://hockeysverige.se/2024/07/17/klart-vastervik-varvar-loss-elias-sjostrom-fran-linkoping
Nils Har Sjöström ens tackats av från LHC?
Snacka om en värvning som föll pladask, bra Pajen!
jg Tack för att du pointade ut denna trevliga intervju med Christian Heljanko, annars hade jag troligtvis missat den.
En sak jag gillade speciellt var hans svar om gruppdynamiken som vi har i vårt lag.
Linköping nådde slutspel i fjol för första gången på sex år, du har vunnit mycket… vad kan du bidra med kring slutspel och vinnarmentalitet?
– Vi får se, men det man kan säga är att gruppen är den absolut största nyckeln. Du behöver inte ha bäst spelare på pappret, den stora grejen är att du hittar gruppdynamik och en bra atmosfär där alla bidrar och där alla litar på alla.