Har 1 biljett tills ikväll.
G rad 10.
Kostar en öl eller två.
Har 1 biljett tills ikväll.
G rad 10.
Kostar en öl eller två.
Helvete….Lawner kommer att få speltid idag….
Hade hellre sett Aunes och Genborg i fjärde.
Hmm.. varför ställer man inte Werner
Succén från Löjleåmattchen med Rissanen - Hultström får förnyat förtroende.
Örebro som spelar borta mot SAIK ikväll ska klara sig utan Karlkvist, Leino, Berglund och Backström. Nu har man ju chansen att minska avståndet till det där skitlaget.
Som upplagt för att alla i LHC bajsar på sig istället!
Mranonymous det kan man undra
Mranonymous Det kan man undra, nu var det ett tag sen Werner fick chansen. Han behöver få istid också.
Mycket märkligt att dom kör med Rissanen och Hultström igen, peta bort Strandell istället så får Hultström spela med Kreu och Rissanen med Myrenberg. Spela nu bara med 6 tack. Norén fick ju nästan 10 min istid förra matchen. Kör hårt nu med backarna.
Kan inte ändra i rubriken, tvmatchen.se hade vår och Färjestad-Växjö på TV4 motor.
Men vår match verkar gå på TV4 Sport Live 1.
Vinn eller dra är väl lite känslan idag
Hörde jag topplag?
Man undrar ju hur många mål Werner kastar in bakom sig på träningarna när Myrenberg, trots en usel match mot Luleå, får stå idag igen. Märk väl, jag säger inte att jag ogillar tanken att Myrenberg får chansen till revansch. Men lite underligt är det ändå vill jag påstå.
@“HNEZLXRD”# För att man bestämt sig att Myrenberg är den man ska ge förtroende. Dessutom är Myrenberg erkänt bra på att skaka av sig dåliga prestationer och nollställa.
Hoppas ni som är på plats ser till att få i er en jävla massa alkohol så ni orkar lura laget att det finns en chans. Själv slipper jag se alla feta gamla Finspångsleksingar tack vare flunsan.