Det enda roliga på förhand är att det kommer bli mycket folk. Finns inte så många sittplatser kvar så lär väl bli runt 7000-7500 kanske? Det är ju bra
Linköping - Växjö, 16/11 - 15:15 (TV4 Sport Live 2)
Lukkinen Jo, eller nja. Det är det vi alla har förväntat oss ska ha skett. Men någon verkar stå i vägen för att man ska gå från ord till handling. Tittar man på den trupp vi har och kostnaden kring den så måste det gå att få ur mycket mer kvalitet och resultat. Om inte tränarna kan åstadkomma det så är det ju enbart spelarna själva som kan skapa förändring. Annars kan vi lika gärna ändra strategi kring värvningar och t.ex. enbart ta in nya spelare ifrån allsvenskan och därmed halvera lönerna.
Kovács fyller år imorgon
- Redigerad
Kallzon Kovács fyller år imorgon
Han har åkt omkring och fyllt år 3-4 veckor redan.
Kom till insikt efter ett par glas. Under flera år levde vi på att Broccy levererade och bar oss offensivt. Nu 9-10 matchers torka. Se till att han börjar göra 4-5 pånge per match fram till mars och vi är hemma. Funkat förr, det är lösningen!
Då kan han inte spela med Törna.
Förstör inte min insikt!
Totalt ångest. Skönt med tidig match. Så slipper man vänta till 1803 LHC - Växjö 0-1
Nu kan man stänga av 1518 istället
Matte Känner faktiskt ingen ångest alls. Antingen börjar man vinna fler matcher och hittar en bättre grundspel eller så tror jag Östman får sparken i december. Vi får väl se var det tar vägen.
Man behöver nog vinna både idag och på torsdag hemma mot Leksand för sedan är det fyra raka bortamatcher mot tufft motstånd. Tufft läge men laget har satt sig själv i denna situation.
Metallica Känner faktiskt ingen ångest alls. Antingen börjar man vinna fler matcher och hittar en bättre grundspel eller så tror jag Östman får sparken i december. Vi får väl se var det tar vägen
Håller med.
Jag hoppas att Cluben ska vinna varje match (även idag) men bryr mig just nu inte om det blir vinst eller förlust.
känns som att robert olsson resten av säsongen är en möjlighet om vi inte vinner ikväll.
Märklig situation vi har hamnat i. På något sätt så känns det som att det enbart är loj inställning från spelare och ledare som har gjort att vi är där vi är. Visst saknar vi grundspel, men det är så pass skickliga spelare vi har att vi ganska lätt åtminstone ska ligga i mitten av tabellen.
Dagens drabbning då? Skulle säga typisk X-match där vi förlorar i förlängning.
Klubban Förra året kände man för laget. Iår känner man inte ett skit. Det känns viljelöst.
Precis! Därför stod man kvar och applåderade laget trots att de åkte ut i fyra raka mot saik. Men de kämpade och gjorde sitt absolut bästa. Så känns det inte alls nu