DragskottsDan Väldigt bra tips från din sida! Har också börjat pussla ihop en trupp nu. Lite omedvetet är det nog ungefär som du var inne på, har lagt de stora pengarna på spetsforwards (dyra spelare) och det är något framtungt. Även där behöver man fylla ut med något billigare fynd. Avbytarbänken däremot är billigare än Eldorado.
Fantasy SHL (officiellt managerspel)
DragskottsDan Lite så, ska du ha en målvakt som är etta eller en tvåa som ändå kan tänkas få stå lite är det minst 7millar som krävs i år…
Ja man lär ju ändra laget typ 111 gånger innan premiären… Coachkortet fria byten är ganska lätt till hands när man märker att ens dyra spelare inte producerar bra från start men ha lite is i magen, jag gjorde av med mina kort alldeles för tidigt förra säsongen
DragskottsDan själv använde jag inga kort
Kunde inte bestämma mig för när jag ville använda dom så sluttade med agg dom inte användes
Skapligt framtungt…
Döper ni lagen till era bullennamn så att man förstår vem som skämmer ut sig?
Jag har försökt spela fantasy tidigare säsonger, men jag förmår mig inte att sitta och hålla på spelare i andra lag tyvärr, så jag hoppar detta.
Kjeppkinesen Jag har försökt spela fantasy tidigare säsonger, men jag förmår mig inte att sitta och hålla på spelare i andra lag tyvärr, så jag hoppar detta.
Också lite kluven! Kan sluta med att det dämpar glädjen när Wagner, som man precis bytt ut, gör hattrick.
- Redigerad
Ska man visa det vinnande laget redan nu? Ok. Ni kan slänga in handduken direkt. Det här blir SM-guld.
Kjeppkinesen men jag förmår mig inte att sitta och hålla på spelare i andra lag
Det kan vara knepigt när LHC möter Skellefteå och man har ett behov av att Pudas ska gå bra i fantasy. Egentligen vill man ha honom mördad nere i sarghörnet men så smyger sig den där fantasy-grejen på och man kommer fram till en kompromiss. 1+1, sedan mördad i sarghörnet.
HV-spelare går bort.
Lär inte vinna några priser men alltid kul att ha koll på lite gamla spelare
LaumannBingo Jag har ju en regel va… och det är att inte en enda HV spelare kommer in i mitt lagbygge, även om han skulle toppa poängligan!
Mitt lag heter Linköpings Stolthet så ni vet vem ni har framför er
Ändrad andrafemma för att bli av med HV-spelare
Svårt att fylla laget med spelare med LHC-kopplingar dock!
Dyrare förstafemma
Potentiella fynd i andrafemman?
Kör en fuling på Lindvall för Söderström har väl varit skadad hela försäsongen. Kan nog missa några matcher framöver.
Metallica Gediget bygge!
Hur mycket tar ni hänsyn till spelschemat nu i början?