- Redigerad
Bernhardt blev erbjuden runt 200k. Då har man ju sparar runt 50k/Månad där på affären Hult - Bernt
Bernhardt blev erbjuden runt 200k. Då har man ju sparar runt 50k/Månad där på affären Hult - Bernt
I jämförelse med vad han ersätter, så är detta ganska schysst.
Så jävla fint, i sin prime också!
Fin värvning och perfekt ålder för ett längre kontrakt. Känns dock som laget är i ganska stort behov av en högerfattad back, inte helt optimalt att dina tre bästa backar har samma fattning.
Mranonymous mer! Hulta hade bäst betalt i laget vet ja till 100%. Innan Kovacs Shore och förlängningen av Högberg efter de vet jag ej. Han har 285 månaden där sista åren ska vara dyrare vad jag fått till mig, Persson gjorde samma kontrakt med Junland där han spela riktigt billigt år 1-2 men dubblad lön år 3-4.
Sen är jag supernöjd med Bernhardt!
PJ har lärt sig av misstagen att värva viktiga positioner sent
MrNebbiolo verkar som att kreu är på g till löven så får hoppas det löser sig, kan tänka mig att han är sugen på en liknande resa som cronholm
Mörten vart har du läst det?
Kan bli bra med Bernardt. Men ytterligare en stabil tvågägsback (behövs inget flashigt namn men han ska vara väl scoutad) behövs, sen är jag lugn i kroppen.
Sen kan vi passa på att förlänga med Little samt värva en power-forward.
Mranonymous inte läst, tror inte de har varit ute någonstans än men hört från en nära vän som har sett honom uppe i Umeå och även fått intresset bekräftat
Jag och @Mranonymous har överlagt lite med budget och lönerna. Borde finnas runt 700 kvar ändå om budgeten är på samma som tidigare.
LW 300
Back 200
MV 200
Då är alltså Bernhardt redan medräknad i det.
Sen kan man fördela om som man vill, trist känns det inte.
Detta borde väl innebära att Little är borträknad? Ser inte hur han ska kunna ta plats högt upp i laget denna säsong utifrån hur han är som spelare och att kroppen börjar säga ifrån..
jäkligt tråkigt avslut för honom.. Jag hoppas verkligen på ett tongivande namn in nu
Tycker personligen inte vi ska lägga några 200 på en målvakt när vi har Myrenberg. Han är inte problemet. Det viktiga är att hitta rätt sparringpartner åt honom.
Vi kan slå fast nu att Christoffer Ehn går in som A nästa säsong.
Hade föredragit Shore
SnipernPyatt2 Som AA?
MrNebbiolo Har du Remi på något sänkt lön i det nya kontraktet?