Fin värvning och perfekt ålder för ett längre kontrakt. Känns dock som laget är i ganska stort behov av en högerfattad back, inte helt optimalt att dina tre bästa backar har samma fattning.

Mranonymous mer! Hulta hade bäst betalt i laget vet ja till 100%. Innan Kovacs Shore och förlängningen av Högberg efter de vet jag ej. Han har 285 månaden där sista åren ska vara dyrare vad jag fått till mig, Persson gjorde samma kontrakt med Junland där han spela riktigt billigt år 1-2 men dubblad lön år 3-4.

Sen är jag supernöjd med Bernhardt!

PJ har lärt sig av misstagen att värva viktiga positioner sent

Mittzon

Samtidigt spelade Martin bra ihop med Fantenberg när han anslöt, Öhrqvist med Rissanen. Det ger oss Jonathan med Bernhardt och Noren + Kreu slåss om 7e platsen. 🤔

MrNebbiolo verkar som att kreu är på g till löven så får hoppas det löser sig, kan tänka mig att han är sugen på en liknande resa som cronholm

Martin och Bernhardt som offensiva vapen i varsitt backpar, dom får styra varsitt PP med Mange som backcoach. Smakar ganska gott ändå.

Håller med Mittzon att det saknas en rightare. Gärna en tvåvägsback, så stänger vi butiken på den delen av lagbygget.

Kan bli bra med Bernardt. Men ytterligare en stabil tvågägsback (behövs inget flashigt namn men han ska vara väl scoutad) behövs, sen är jag lugn i kroppen.

Sen kan vi passa på att förlänga med Little samt värva en power-forward.

Mranonymous inte läst, tror inte de har varit ute någonstans än men hört från en nära vän som har sett honom uppe i Umeå och även fått intresset bekräftat

Detta borde väl innebära att Little är borträknad? Ser inte hur han ska kunna ta plats högt upp i laget denna säsong utifrån hur han är som spelare och att kroppen börjar säga ifrån..

jäkligt tråkigt avslut för honom.. Jag hoppas verkligen på ett tongivande namn in nu👏🏻