Jonteman Nu känner jag mig elak men var premiären 09/10 verkligen mot Södertälje? Tror matchen mot Södertälje var andra matchen. Den såg jag på plats i Södertälje. Premiärmatchen tror jag var mot HV hemma där vårt boxplay läckte massor. Men HV matchen var nog inte omgång 1 men blev väl framflyttad av nån anledning.

Det stämmer. Lurigt att omgång 4 spelades innan omgång 1. 🙂

Har vi några fler speltorskar här inne som vill dela tips/förslag? (Kanske finns en forumtråd om det redan?)

Här är min powerplayrad för aftonen, kanske att LHC spikas och den garderingen hamnar på Skank-MoDo(-röv) istället, alternativ lakejerna

• P22 gillar detta

Ni spelhajar, vad rekommenderar ni för spelbolag?

Jag spelar endast på Powerplay (Hockey) och Topptipset (Fotboll) och då är det Svenska Spel som gäller. Då kan du även vara med och stötta Gräsroten (LHC).

jg

Bra att du gör jobbet. För egen del har jag inte råd att förlora pengar denna månad 😜

Nils där tror jag du har fel gode man. Dom flesta gillar att du skriver här, sen har vi ibland olika syn på saker och tycker olika. Men att vi inte tycker om dina åsikter tror jag är fel.

Jag tycker om att du och alla andra har åsikter och främst FÅR HA vilka åsikter man vill.

Nils offer kofta

Hoppas Cluben inte är lika heta på att ta utvisningar som du är på mellanslagstangenten ikväll 😘

Börjar bli lite nervös inför säsongsstarten.

1-5 CLUBEENNNN

Strandberg x 2, Törna på sitt 300 skott i matchen, Kreu med ett höstlöv, Little x 1 och Elie x 1.

Sanna mina ord

alfie

fan satt o drömde om guld när jag skrev dedär, Törna drar väl isåfall iväg en bomb mot Högga.

Jag har varit eller Är optimistisk inför denna säsong där “tappet” av Junland är en av anledningarna till det. Värvningarna känns bra, och det är inte direkt några av de återstående spelarna från förra säsongen som borde ha petats bort. Att vara optimistisk som supporter av Cluben har varit utmanande de senaste åren, så jag tar tillfället i akt nu, innan verkligheten hinner ikapp oss om några timmar.

I år har vi inte bara snackat utan faktiskt fyllt på och behållt många kämpande hockeykrigare. Remi, Kreü, Aronsson och inte minst Stålhammar är bra rekryteringar till Cluben. Fantenberg, Ehn, Gallo, Jeppe, Törna och Russell ska kunna fortsätta kötta på. Vi kanske inte har ett oerhört tufft lag som skrämmer motståndarna, men vi har ändrat kurs och har fler fysiska spelare som också kan spela hockey.

Testosteronnivån har ökat, och med den ökar också prestandan.

Kör vi boys. Tre friska pinjatas skall erövras!!!

Bränn alla kyrkor!!!

Nu börjar man bli nervös på riktigt

alfie vilket av de där 6 målen är i egen kasse då?

Sannolikt Törna när han har dokumenterat svårt med siktet…

Vi får alltså inte se Leier-Elie-Rattie! Och Aron som 7e back… 🙁

Är Jörgen som kommentar matchen 😃

Fan det är dags! Vet ni vad jag gillar bäst? Hv fansens banderoll ”hata cluben”. Att de hatar oss fine, vi sätter avtryck men framförallt att det står Cluben, vi har kämpat hårt för det och nu är det allmänt känt att vi är CLUBEN 🍻🍻🍻🍻