Jag har varit eller Är optimistisk inför denna säsong där “tappet” av Junland är en av anledningarna till det. Värvningarna känns bra, och det är inte direkt några av de återstående spelarna från förra säsongen som borde ha petats bort. Att vara optimistisk som supporter av Cluben har varit utmanande de senaste åren, så jag tar tillfället i akt nu, innan verkligheten hinner ikapp oss om några timmar.

I år har vi inte bara snackat utan faktiskt fyllt på och behållt många kämpande hockeykrigare. Remi, Kreü, Aronsson och inte minst Stålhammar är bra rekryteringar till Cluben. Fantenberg, Ehn, Gallo, Jeppe, Törna och Russell ska kunna fortsätta kötta på. Vi kanske inte har ett oerhört tufft lag som skrämmer motståndarna, men vi har ändrat kurs och har fler fysiska spelare som också kan spela hockey.

Testosteronnivån har ökat, och med den ökar också prestandan.

Kör vi boys. Tre friska pinjatas skall erövras!!!

Bränn alla kyrkor!!!

Nu börjar man bli nervös på riktigt

alfie vilket av de där 6 målen är i egen kasse då?

Sannolikt Törna när han har dokumenterat svårt med siktet…

Vi får alltså inte se Leier-Elie-Rattie! Och Aron som 7e back… 🙁

Är Jörgen som kommentar matchen 😃

Fan det är dags! Vet ni vad jag gillar bäst? Hv fansens banderoll ”hata cluben”. Att de hatar oss fine, vi sätter avtryck men framförallt att det står Cluben, vi har kämpat hårt för det och nu är det allmänt känt att vi är CLUBEN 🍻🍻🍻🍻

East

värsta som finns är när folk skriver “Clubben”

• East svarade på detta.

De lär väl snurra på sju backar men att Nyberg går med Hävelid är egentligen den enda invändningen jag har mot den här uppställningen. Övriga såg ju riktigt bra ut mot Örebro och det vore direkt idiotiskt att ändra på något större nu.

Bara laget inte är övertänt så vinner vi detta. Lite kyla och tålamod så blir det bra.

East

Såg dock nu att “Vi hatar Cluben” är borta på hemmastå! Stod något annat! 😆

Nu närmar det sig, ska man gå och lägga sig i vredesmod eller kommer man hänga på Hiv-forum och garva kvällen lång….Spännande!

Gåshud. Nu kör vi över skiten!!! HATA HV!!!!

HNez Den där top9 är fan inte kattskit spelare för spelare. Backsidan med Kungen tillbaks känns riktigt spännande. Det är dukat för SM guld gubbz and girlz! Vi har fan lag för det.