LittleT

?

Är det klart? Sätter du din heder? 🙂

LittleT Försöker du säga att Loui är klar? Nr 21 och 187cm iaf. Dock 81 kg enligt EP.

och isf, no offence men du har haft fel förr. @storfiskarn34 vart fan är du min vän? 🙂

LittleT Kul att se dig här igen, var banne mig inte igår! 🙂 👍

Hoppas inte det är sant. Något bättre måste vi väl kunna få för 200k/månad?

Som jag tolkade vad vissa skrev i efterdyningarna till Matteauvärvningen så fanns det pengar kvar till en riktig jävla håll käften-värvning. Tar vi in Loui i 6 månader för 200k/månad så bör det med andra ord finnas ytterligare pengar kvar om vi skulle behöva nåt.

Eller så har man sänkt budgeten utifrån alla ekonomiska bakslag med elpriser, glädjeprognos på publiksnitt etc.

EDIT: tycker det känns lite kittlande ändå. Han kan givetvis vara slut, men då finns det ändå annat han kan bidra med. 37, visst, men Roy var 34-35 när han var här och hade haft några svaga säsonger bakom sig. Tror det kan bli bra! Nu gäller det bara att nån tar bladet från munnen och bekräftar det här som ett riktigt rykte!

alfie Eller så har man sänkt budgeten utifrån alla ekonomiska bakslag med elpriser, glädjeprognos på publiksnitt etc.

Bör dock inte påverka den extra pengapåse som Pajkobsson har fått?! Den är ju öronmärkt för värvningar.

Jag har fan fortsatt tveksam till att Loui för 200 lax i månaden är något att sukta efter. Bredd bredd bredd bredd bredd bredd har vi redan på tok för mycket av. Men ingen skulle bli glada än jag om han hänger 20 kassar här

alfie Det jag hört är att LHC intresserade utav att få hit Loui . Bollen ligger hos honom då flera klubbar är intresserade.

Lukkinen

Ja, precis. MrMadhawk har ju lyft flera gånger nu att priset som surras är väsentligt lägre, konstigt nog, än vad en spelare med en ordinarie NHL-säsong i ryggen vanligtvis hamnar på.

Att vara ordinarie i Coyotes 21/22 är ju lite som att vara ordinarie i Hästen, dvs ingen bedrift. De var katastrofalt dåliga med några få spelare som undantag. Sen kan han såklart vara bra ändå, men jag är tveksam

Den gode Loui löser knappast våra problem att laget går lite på halvfart o inte jobbar för varandra. Det tror jag inte ens riktig spets skulle lösa, bara mildra. Kraften måste komma inifrån

Pajens lagbygge måste med råge vara sämst Bang-for-the-bucks i hela SHL. Bara att titta på kaptensposten. Långtidskontrakt på en spelare som inte ens skulle hinna med i gåfotboll.

Fantenberg är enda godkända värvningen inför denna säsong. Men hur svår är en sån värvning? Bara att hosta upp pengar.

Hultström ströddes det säkert pengar över trots att han med största säkerhet kommer kosta oss fler mål bakåt än framåt. Äh jag behöver inte fortsätta ni här inne vet ju redan om alla brister.

damphunden Pajens lagbyggeN måste med råge vara sämst Bang-for-the-bucks i hela SHL.

Rättade din text lite där…