Skadetråden
Ljungh ska troligtvis träna med laget fullt ut igen på måndag. Han har kört några lättare ispass utan bakslag.
Peppar, peppar, ta i trä och allt sådant. Men en hungrig Ljungh med någon form av nytändning tackar man inte nej till efter speluppehållet.
Metallica Men en hungrig Ljungh med någon form av nytändning tackar man inte nej till efter speluppehållet.
Verkligen! Vi kan snacka Lilja, Strömwall och allt vad det är i sillytråden, men att få tillbaka Ljungh i fjolårsform jämfört med den Ljungh vi har fått se i säsongsupptakten hade haft större impact på laget än alla potentiella värvningar som spekulerats.
Gälle rbara att hitta rätt miljö åt karln. Strandberg-Ljungh-Rattie hade kanske inte varit så tokigt?
Bland ungdomarna på hockeygymnasiet pratas de om att Hävelid inte är skadad utan han funderar på sluta med hockeyn . De kan väl inte stämma ?
Vtown Oj? Oväntat isf!
Vtown mycket märkligt, har någon särskild anledning eller liknade angetts?
Vinhandlarn nej men när ja fick höra det och börja fundera har han ju tackat nej till landslagsspel mm utan en riktigt ordentlig förklaring? Var väl jvm där han skyllde på spelat mkt och behövde bara vila. Samtidigt spela han en match sen gick av igen och de talar ju för en skada mer
- Redigerad
Förvånande uppgifter. Extra tungt för Hävelid om det inte stämmer och det sprids sådana här rykten om honom. I vilket fall som helst, jävligt surt! Antingen är han på riktigt allvarligt skadad och har en sådan här ryktesspridning kring sig (vilket gör det hela extra jobbigt för honom) eller så funderar han på att sluta pga skiftat fokus i livet. Trist!
Vtown ja jo jvm talar väl för det som sagt, men Jakobs uttalande efter matchen där han klev av var ju direkt att “han är skadad”. Jag tror (eller hoppas?) mer på att det är en mycket retsam skada som sätter stopp just nu.
- Redigerad
Vtown ryggskada och ska vara lite oklart vad det är
Vinhandlarn de hoppas jag också! Men kommer från samma person som även tidigt sa att det var en skada med ryggen som inte gick hitta felet med. Och de stämde ju och de var 18 sept, det var ute med att de var en ryggskada. Men jag hoppas verkligen inte de
- Redigerad
Vtown Samma källa har alltså sagt att han då var skadad men nu helt plötsligt har det aldrig funnits någon skada?
Kan tänka mig att den typen av skada han har, där inget är brutet, lätt leder till liknande rykten. Att det skulle handla om motivation istället.
Har själv skrivit ett inlägg längre upp, den informationen kommer från hans direkta umgängeskrets. Skadan i sig är inget som kan läka bort och operation verkar inte vara ett enkelt alternativ. Varpå två månaders vila egentligen inte förändrade något förra gången.
Tyckte han verkade jäkligt taggad när cmore intervjuade honom vid comebacken senast.
Nej, nej nej!!!!!
Förhelvete LHC! Kör inte slut på våra juniorers ryggar.
- Redigerad
Det är så att man ryggar tillbaka när man hör sånt här. Det rör mig inte i ryggen egentligen, men irriterande är det ju med skador. Vet inte ens om en hjärtlig dunk i ryggen kan hjälpa Hävelid i det här läget.. Möjligt att LHC kan fixa nån bättre rehab åt grabben, och att man inte vänder honom ryggen. Bästa vore annars om han kan ta rygg på nån som haft liknande problem i sin karriär. Vi får helt enkelt hoppas att grabben har råg i ryggen, det lär behövas framöver, och att han kommer ur detta rakryggad.
Snyggt avryggat!