Börjat lyssna lite på Sabaton på senaste. Hade inte En livstid i krig varit fett som introlåt? Ända som är synd är att det inte finns någon LHC/Linköpingskoppling

MTCluben Sabaton

Tror det är en dum idé att använda en låt från ett band som hälften av Sverige avskyr som pesten.

Alla låtar som spelas i introt och inför borde ha någon form av lkpg-anknytning tycker jag. Fienden ska veta att man befinner sig i fiendeland.

Jag tror det är lågt räknat med hälften som avskyr Sabaton.

Till och med jag som gillar metal har väldigt svårt för Sabaton. Det skulle vara bättre instrumentalt dock.

4 dagar senare

Tre hemmamatcher på sex dagar. Vad tror ni? Klarar vi 6000 på alla? Känns tvek eller?

Kallzon Borde kunna bli 6000 i snitt i vart fall. Nästa fulla hus är väl Hiv den 26 dec…

jg

Absolut! Någon skrev på Twitter att det endast finns drygt 900 sittplatser kvar mot Hv. Så det borde vara drygt 6000 sålda redan med över en månad kvar till nedsläpp…

Kallzon Modo-fansen verkar svärma, övre etage är i princip slutsålt i den matchen.

clubenS

Måste ju vara någon spärr eller företag som köpt upp massor biljetter på övre etaget? Inte rimligt att det är mer eller mindre slutsålt där och det finns relativt gott om biljetter kvar på nedre etaget.

Rob Du har nog rätt, känns orimligt.

• Redigerad

Kallzon
              Men då har man ju sålt i princip hela övre etaget redan., måste vara något företag som köpt upp massor.
              Mängder med lediga sittplatser på nedre etaget och så ståplats såklart, men borde kunna bli bra drag nästa torsdag då. Kul!
              Var väl den matchen jag var mest tveksam till när du frågade i ditt tidigare inlägg om vi kan nå 6000 på alla tre kommande.

Frölunda hade vi runt 6500 båda gångerna i fjol, dock var det två lördagsmatcher. Men förhoppningsvis kan man genta sig uppåt 6000 även där trots att det är en tisdagsmatch.