Börjat lyssna lite på Sabaton på senaste. Hade inte En livstid i krig varit fett som introlåt? Ända som är synd är att det inte finns någon LHC/Linköpingskoppling
Hockey / Linköpings Hockey Club - Off topic
MTCluben Sabaton
Tror det är en dum idé att använda en låt från ett band som hälften av Sverige avskyr som pesten.
Alla låtar som spelas i introt och inför borde ha någon form av lkpg-anknytning tycker jag. Fienden ska veta att man befinner sig i fiendeland.
- Redigerad
Jag tror det är lågt räknat med hälften som avskyr Sabaton.
Till och med jag som gillar metal har väldigt svårt för Sabaton. Det skulle vara bättre instrumentalt dock.
Kjeppkinesen Sant. Tänker mer på musiken i låten snarare än texten, känns nivåer bättre än Vi följer dig imo
Redan 5000 biljetter sålda till lördagsmatchen mot Örebro.
Metallica Redan 5000 biljetter sålda till lördagsmatchen mot Örebro.
Ho Ho Ho Ho Hockeyfeber!
Tre hemmamatcher på sex dagar. Vad tror ni? Klarar vi 6000 på alla? Känns tvek eller?
- Redigerad
5500 sålda mot Modo
- Redigerad
Kallzon
Men då har man ju sålt i princip hela övre etaget redan., måste vara något företag som köpt upp massor.
Mängder med lediga sittplatser på nedre etaget och så ståplats såklart, men borde kunna bli bra drag nästa torsdag då. Kul!
Var väl den matchen jag var mest tveksam till när du frågade i ditt tidigare inlägg om vi kan nå 6000 på alla tre kommande.
Frölunda hade vi runt 6500 båda gångerna i fjol, dock var det två lördagsmatcher. Men förhoppningsvis kan man genta sig uppåt 6000 även där trots att det är en tisdagsmatch.
Tony Mårtensson och PJ sitter och smider planer i Stångebro nu på förmiddagen:
Har du också fåglar på plats?
Kjeppkinesen Har jag missat det, men han är väl inte klar än?