Sillen

Blir kul att se tröjorna. Tror det kan bli riktigt snyggt om man bara byter ut det röda till rosa och behåller det blåa på matchstället.

• Cuba svarade på detta.

alfie

Haha ja. Folk verkar haka på rätt så bra också 🙂

Nubben som tyckte att svensk media var taskig mot Montén…

Bowmore tyvärr tycker jag inte de lyckades alls med dom nu när de är presenterade. Synd att de inte kunde tagit fram en snyggare när de ska auktioneras ut för att samla in pengar. De skulle slänga med årets försäsongströjor i auktionen med så skulle det nog bli bra med deg ändå 😊

Cuba

Ja, lite tråkigt med bara rosa rakt över. Rosa och blått hade ju varit en grym kombo och mera attraktivt att köpa en sådan tröja tänker jag.

5200 biljetter sålda till lördagsmatchen. Borde kunna ticka på upp mot 6500?

5200? Helt okej och chans mot 6000 då? Hoppas Stålhammar ser över kapacitet framöver och förminska Arenan på något sätt. Borde bli perfekt till drygt 7000 istället för 8250. Tror det skulle gynna LHC.

P22

Det kommer ju inte hända, inte LHC som bestämmer det utan kommunen.

• P22 svarade på detta.

PuckOut Inte roligt för Montén häxjakt på’n av media här, ingen tröst för honom att utländsk media är ännu jävligare mot sina tränare iochförsig. Nåja han slipper A kassa herr Montén 😊

P22

Det vore nog att gå lite långt utanför sina befogenheter för vår käre Stålis. Skulle nog bli ganska kostsamt för Clubben om han började bygga om…

• P22 svarade på detta.

P22 Det senaste jag hörde (i början av den här säsongen) är att arenan har strax under 8000 platser nu.

Det man borde se över i arenan är ju att fylla nedre etage innan man fyller på i övre. Synd att man byggde så många rader på övre etage, man skulle ha kapat några rader där och haft några till i nedre. Sedan se över ett vettigt sätt att “skymma av” helt tomma läktarsektioner. Är ju tragiskt att behöva snacka om sådana åtgärder, men under 6000 i arenan ger ett trist intryck.

Att ändra om arenan har jag varit för länge, även om jag förstår att det inte är realistiskt. Vill ha runt 7000 platser, ett etage, branta läktare, hel kortsida som ståplats och ståplats som gör det lättare att hänga tifon osv. Man kan ju drömma iallafall.

Finns väl lite planer på att bygga bort familjeläktaren över restaurangen och göra “mingelytor”…

jg

Säker på det? Vore ju bra men känns omöjligt att få igenom med kommunen. De vill ju inte minska antalet sittplatser precis. De vill kunna sälja så många sittplatser som möjligt när Winnerbäck, Mello eller Måns Zelmerlöw kommer till stan. Pengar, pengar, pengar,

Cluben fick bygga om Q och ta bort sittplatser men det beror endast på att den är dold bakom scenen vid evenemang

PuckOut Lite så är det!

Lokalpatrioten Tror tyvärr också det skulle vara kostsamt men det skulle inte behöva vara det om dom gensamt skulle komma på bra lösning för båda parterna kanske

aotearoa Okej! Som Cykelåkarn uppgav att det är 8195.

Kan inte Jockiboi, Cocozza och 4-5 stenrika till gå ihop och bygga en perfekt arena och donera till LHC?

Lovar att om jag nånsin vinner en miljard eller 2 så är det min första prio