Kjeppkinesen En PM-funktion hade varit lägligt.
Mer än en gång jag saknat den vill jag lova…
Kjeppkinesen En PM-funktion hade varit lägligt.
Mer än en gång jag saknat den vill jag lova…
Hehe, förståeligt.
Tagit bort ett par riktigt onödiga posts.
För de som försökt på sistone; nu slutar vi smäda varandra i onödan, ok? Kom igen nu! Varför kan vi inte hålla en acceptabel nivå här inne just NU?! Över väldigt många år har vi tillsammans varit jävligt bra här på Bullen. Kan vi inte fortsätta med det?
Hur bra är inte Springsteen - The river?!
65 dagar 6 timmar 45 minuter till första träningsmatchen
97 dagar 6 timmar 45 minuter till seriepremiär
Nästan lite otäckt när du skriver ut det sådär. Svårt att förstå att man har klarat somrarna genom åren.
Stefan Jacobsson lämnar styrelsen och ersätts av Fredrik Aunes Johansson enligt Corren
Pasic har fan köttat på sig bra! Enligt EP är han 177 cm och 85 kg. Jämför med exempelvis Jimmy som enligt EP mäter 176 cm och 84 kg. Pasic har alltså samma köttbulle/Vranjes-mått som Jimmy! Bra jobbat!
Ledningen i köttbullemått har dock givetvis Jeppe P på 175 cm och 87 kg!
Frågan är hur uppdaterade siffrorna är på EP, Pasig nämnde att han byggt på lite muskler så han har kanske ett ännu högra KI (köttbulleindex).
Med sina handleder kan det bli en bra kombo
Precis! Tror nog att det är ännu högre som du säger. Frågan är om han har gått om Jeppe P.. Kanske @gustafdouhan kan göra ett litet reportage om detta?
Hockeytröjan Ja tack, en KI-undersökning vore nog på sin plats när Pasic nu biffat på sig
Trevlig midsommar alla bullen vänner, ta hand om er
Tackar och glad midsommar till er med! Nu blir det in i duschen och sen ge sig iväg och shoppa lite. Det absolut viktigaste på midsommarbordet tycker jag är gubbröran. Ett duktigt lass på en knäcke med en god lager till. Mums. Även perfekt inkörsport till sillätande för mig som inte gillar sill.
Vilken är er midsommarbordsfavorit?
Hockeytröjan Vilken är er midsommarbordsfavorit?
Färskpotatis o gräddfilé!
Glad midsommar på er allesammans!
Vilken är er midsommarbordsfavorit?
Jordgubbstårta! ;
Som sagt trevlig midsommar alla glada och trevliga Bullen användare.
Vi får väl hoppas på något riktigt starkt nyförvärv nästa vecka.
Glad midsommar på er alla.
Min favorit på bordet är nubben.
Varmrökt lax ,kall egengjord sås och färsk potatis. Till detta en iskall Mariestad
Hockeytröjan Vilken är er midsommarbordsfavorit?
Måste instämma med Bergsten. Den första nubben samt den sista nubben. Circle of life.