Jocke Från youtube-kanalen Post2post

Oh, titta finn ett fel i den bilden “SHL Jersey Concepts” som i fem myror är fler än fyra elefanter.
#toosoon?naaaaaah

Jocke

Otroligt lik tröjan LHC hade år 99 om jag inte minns helt fel. Den här hade ljusare blå färg och att den vita randen går längre ner längs armen om man jämför med tröjan från 99. Otroligt fin tröja, kör bara kör!

Ostgoten Japp. Någon verkar av misstag (?) ha gjort en riktig retro-tröja.

Jocke
      Ganska okej men jag får lite Oskarshamn vibbar över den😒

Jocke Antar att man inte ska hoppas alltför mycket på ett omtag design-mässigt på tröjorna, men den där var faktiskt riktigt snygg. Jag hade gärna sett att man satsade på en ny hemmatröja i den designen och gärna en bortatröja som går i den här stilen:

Bowmore tröjorna ser ut lite som rymddräkterna Space X astronauterna fått av Elon Musk. Lite strama, slimmade sådär ☺️

Kapten Kirk och gänget.

Men gillar dom, särskilt utan reklam.

Första matchen nästa säsong blir mot Luleå borta den 11:e september enligt Mrmadhawk. Tisdagspremiär på hemmaplan att vänta förmodligen. Kan inte vara särskilt stor procentuell andel av våra säsongspremiärer senaste säsongerna som spelats på vår hemmaplan.

Mittzon

Skönt att riva av den direkt så vi blir av med den. Drömmen hade ju varit att spela mot de borta igen i omgång 2 och därefter riva av båda SAIK borta omg 3 och 4. 0 förmodade poäng på kontot men det hade bara gått bättre därifrån 😉

theriddler

Grymt snygg! Era photoshop-kunskaper är världsklass!

Jag vill verkligen få till en ny tröja, jag drömmer om en helvit bortadräkt.