Kjeppkinesen oklart hur hans dagar ser ut. Det jag bedömer är vad som kommer ut av lhcs kommunikation vilket är ingenting som vanligt. Vi förtjänar mer.
Hockey / Linköpings Hockey Club - Off topic
Kjeppkinesen
Tror han själv har sagt att han inte har så mycket tid pga av familj etc. Så det vi får är lite intervjuer på hemsidan, det där tafatta inför matchprogrammet på youtube, samt bilder från träning på Instagram. Tror inte han brinner får sitt jobb på samma sätt som förr. Man bör ta in någon mer, någon som enbart sköter innehållet på sociala medier, någon kreativ typ. Det går att göra rätt mycket på t.ex. Instagram för att få föreningen att synas mer. Över lag kanske det skulle in nån i föreningen med lite bättre PR-tänk, hashtaggen #stadenslag är inte tillräckligt för att skapa intresse.
Barry_Carlisle Tror han själv har sagt att han inte har så mycket tid pga av familj etc
Han är väl avlönad av LHC, dvs har arbetstid som alla andra?
PuckOut
Så är det, men antagligen inte en speciellt stor tjänst. Har för mig att han sagt att han gått ner i tid. Och när han började så gick det nog åt rätt mycket fritid till arbete också, nu gör det nog inte det.
Barry_Carlisle helt rätt! In med nytt, färskt blod som brinner på riktigt inte bara för LHC utan för att göra ett riktigt bra jobb. Det är som alltid inte bra sitta för länge på samma position med samma uppgifter i ett jobb.
Det finns gott om kompetens på marknaden för kommunikation. Prova något nytt med någon som inte måste stå i centrum själv. Det är ledare och spelare jag är intresserad av. Sen tycker jag att andra utmaningar finns inom kommunikationen som kommunikationsansvarig/presschef ej råder över.
Helt OT om Vaccin mot C-19
Regionen har nu öppnat upp en väntelista för personer i åldern 50-59 som kan infinna sig med 60 minuters varsel på någon vaccincentral.
Man anmäler sig till listan på 1177/vaccination mot Covid-19/hur bokar man tid
Bara ett tips! Åter till hockeyn
Sjysst tröja
Från youtube-kanalen Post2post
Jocke Från youtube-kanalen Post2post
Oh, titta finn ett fel i den bilden “SHL Jersey Concepts” som i fem myror är fler än fyra elefanter.
#toosoon?naaaaaah
Cool, den tar vi!
- Redigerad
Första matchen nästa säsong blir mot Luleå borta den 11:e september enligt Mrmadhawk. Tisdagspremiär på hemmaplan att vänta förmodligen. Kan inte vara särskilt stor procentuell andel av våra säsongspremiärer senaste säsongerna som spelats på vår hemmaplan.
Skönt att riva av den direkt så vi blir av med den. Drömmen hade ju varit att spela mot de borta igen i omgång 2 och därefter riva av båda SAIK borta omg 3 och 4. 0 förmodade poäng på kontot men det hade bara gått bättre därifrån