HOCKEY Haha, va?
Sveriges Radio, eller Kommunistradion som den också kallas, är peak PK. Har du missat det?
HOCKEY Haha, va?
Sveriges Radio, eller Kommunistradion som den också kallas, är peak PK. Har du missat det?
I och med detta, så kan vi slå hål på myten att vi skulle vara i toppen av löneligan, från Corren:
"SM-finalisten Rögle hade de högsta lönekostnaderna i fjol med133,9 miljoner kronor. Linköping HC hamnade i mitten på knappt 104 miljoner.
– Att lönekostnaderna är höga är vi väl medvetna om. Att vi inte är en av de klubbar som betalar mest i lön, visste vi också. Vissa experter har ju raljerat om att vi har haft högst lönekostnader eller varit topp tre i löneligan, när vi i själva verket är åtta, säger Carl-Johan Stålhammar."
https://corren.se/sport/ishockey/artikel/ny-rapport-hotet-mot-shl-klubbarna-sa-svarar-lhc/rkv9znej
Lejon-Fantasten Fast det är ju fortfarande spelartruppen “vissa experter” hävdat att vi ligger i topp, inte för totala lönekostnaderna.
Lejon-Fantasten 8a totalt absolut men i löneligan för spelatruppen ligger vi nog ett par pinnhål högre…
Lejon-Fantasten fasen va synd, hade älskat om vi låg etta där. För mig är det ett givet styrkebesked
Kreü önskar att han var född i Skellefteå.
Hockeyspelarens okända relation med Lovisa Worge | SHL | Expressen
Hade jag varit #27 så hade jag kidnappat kusinen och tagit med henne till ett arabiskt land och gift mig med henne.
“Worge”. Är det tyskt?
Cool! Ja, man kan nog ana lite brittiska drag under all plast och målarfärg.
Kjeppkinesen tagit med henne till ett arabiskt land och gift mig med henne.
Lagligt även i Sverige.
PuckOut Lagligt även i Sverige.
Ja! Sverige är ett arabiskt land.