East På vilket sätt då? Omvänd bang for the buck?

• East svarade på detta.

Jocke för mig är det en no brainer. God ekonomi är sunt och med det kan du hämta dom bästa spelarna.

East Du kan dock göra som LHC gjort genom åren att ta in dom bästa spelarna och spekulera i snabb framgång för att sedan gå kraftigt minus och får en dålig ekonomi över tid…

East Vad är det som säger att det är god ekonomi att ligga först där? Du toppa den där listan hur mycket du vill, men det är inte detsamma som god ekonomi om sista raden är röd.

• East svarade på detta.

Hotspurs Hur som helst så sa Stålhammar att ca 2200 årskort nu är sålda 400 mer än samma tid förra året.

Jag undrar hur man säljer årskort nu när matcherna mot Brynäs och HV är slutsålda. Om man går in online och försöker boka årskort så är ju alla platser upptagna…

PuckOut Kan det bli mer PK?

Du får väl vänta tills pucken har släpps innan det kan bli något Penalty Killing, så här är du nog lite tidigt ute, du får vänta tills imorgon eftermiddag.

Jocke

Hade jag varit #27 så hade jag kidnappat kusinen och tagit med henne till ett arabiskt land och gift mig med henne.

“Worge”. Är det tyskt?

Jocke

Cool! Ja, man kan nog ana lite brittiska drag under all plast och målarfärg.

Jocke god ekonomi ger dig möjligheter som inget annat egentligen kan ge dig om du såklart kan förvalta det rätt. Jag menar givetivs inte att ge en idiot en massa pengar, självklart kommer det inte att gå. Men med rätt folk som kan få din kassa att växa och investera i rätt saker i din klubb, jag avundas tex Real Madrid. Jag vill att LHC ska bli hockeyns svar på det, kanske inte sker men du förstår vad jag menar.

För att sammanfatta så skulle jag absolut vara stolt om LHC leder löneligan utifrån ovan skrivet

Hotspurs

Online är det ju omöjligt att ens välja en plats eftersom alla platser är upptagna i en kommande match. Så jag antar att alla årskort som sålts den senaste veckan har sålts via kundcenter, vilket känns ineffektivt.

Håll tyst Ivarsson. Är ju för i helvete knäpptyst i Malmö

Sportexpressen har låtit x antal SHL-spelare tycka till om de olika arenorna i SHL. Saab Arena är, tillsammans med Coop Norrbotten Arena, den som får allra lägst betyg.

– Det är riktigt dåligt tryck där. Det enda positiva är att de har en bra spellista på uppvärmningen. Winnerbäck och andra svenska klassiker. Då taggar man i gång, säger Malmö Redhawks Johan Ivarsson.