LHC i media
SHL-podden går igenom Clubens värvningar bla i senaste avsnittet
Å andra sidan tenderar ju folk här att se glaset som väldigt halvfullt när det kommer till värvningar hit. Om t ex Brynäs hade gjort våra värvningar hade man nog inte varit så imponerad heller eller tänkt att “nu har de äntligen en plan för vad de tar in” som många skrivit här (och som brukar skrivas varje sommar efter ett misslyckande).
På det stora hela är det ju faktiskt rejects vi tagit hit hittills, samt JP och Maxwell som inte skrämmer någon på pappret, vilket inte är så konstigt med tanke på vår plats i hierarkin. Så inte så konstigt att vi blir nersnackade.
Nae, håller med om att det är lite dåligt påläst.
exile82 Reagerade på det jag med. Gillar den podden i vanliga fall men i dom här avsnitten verkar dom ovanligt dåligt pålästa. Kul i alla fall att Little fick lite välförtjänt cred.
exile82 Tror dom att Ehn är back också?
LHC måste faktiskt släppa “det ser fint ut”-tankarna, och köra separata konton för dam- och herr-laget. Hela LHChockey på instagram är spräng fyllt, omöjligt att hitta inlägg man letat efter. Idag släppte de 3st värvningar för damlaget och hela feedet är fyllt.
- Redigerad
Well, instagram är väl mest populärt med tjejer.
- Redigerad
Ser att det är lite upprört på clubens instagram efter det här inlägget
Ursäkta nu, men hur jävla töntiga kan folk vara som blir uppriktigt upprörda för detta?
Fast att gratta ett annat lag, i en annan sport, från en annan stad är väl ändå ganska lustigt? Okej om ett lag från staden vunnit sitt respektive guld i sin sport, men att försöka med någon sorts “Östgötakänsla” med ingen mindre än rivalstaden Norrköping är bara dumt.
Onödigt att gratta - Töntigt att bli extremt upprörd över det
Inget som förstör ens lördagskväll direkt, men det är ett ganska konstigt inlägg helt klart.. Man kan ju fråga sig hur många LHC-supportrar det finns som blir genuint glada över att Norrköpings basketlag vinner någonting.
Är ju fan helt jävla tappat inlägg från en officiell social media kanal.
Hade inte en aning om att basketboll fortfarande existerade. Nu förväntar jag mig ett grattis från LHC’s Instagram när jag vinner finalen mot mig själv i ölhävartävlingen som drar igång alldeles strax.
[raderad]
bloodandashes
Vem
Fan
Bryr
Sig .
Helt allvarligt, det är en helt annan sport och blir man upprörd över något sånt här meningslöst inlägg så lever man fan i mig ett dystert liv.