Nu igen…..? Huvudsaken är att Pajen vet vad han har köpt!

24) Christoffer Ehn, 25, Linköping
Position: Back
Kommer från: Frölunda
Kommentar:
Den välmeriterade tvåvägscentern lämnade Frölunda för NHL 2018 och har gjort 114 NHL-matcher för Detroit. Han återvände mitt under föregående säsong, men fick det inte att lyfta som förväntat. Efter att kontraktet löpt ut hoppas han nu på en större roll i LHC, framförallt offensivt. Kan visa sig vara ett bra drag av Linköping, som misslyckade på värvningsfronten i fjol.

Kan tänka mig att Corren resonerar något i stil med; Han kanske är en back? Det ända vi vet är att vi inte vet.

Jirpo det enda vi säkert vet är att Corren inte vet.

7 dagar senare

SHL-podden går igenom Clubens värvningar bla i senaste avsnittet

MrWikozz hyfsade sågningar! Men det ska nog låta lite ballare och ska skrockas lite och dunka varandra på ryggen.
        -“Varför ville man inte behålla Rissanen”?!

Ja, kan det vara för att han hade kontrakt med KalPa, sopor?!!

Å andra sidan tenderar ju folk här att se glaset som väldigt halvfullt när det kommer till värvningar hit. Om t ex Brynäs hade gjort våra värvningar hade man nog inte varit så imponerad heller eller tänkt att “nu har de äntligen en plan för vad de tar in” som många skrivit här (och som brukar skrivas varje sommar efter ett misslyckande).

På det stora hela är det ju faktiskt rejects vi tagit hit hittills, samt JP och Maxwell som inte skrämmer någon på pappret, vilket inte är så konstigt med tanke på vår plats i hierarkin. Så inte så konstigt att vi blir nersnackade.

alfie
            Nä, jag var kanske otydlig, att det blir sågningar köper jag, det är inte orimligt. Det jag tänkte på var bland annat just det här med Rissanen, det var ju aldrig någon diskussion men den informationen verkar de inte sitta på

Nae, håller med om att det är lite dåligt påläst.

exile82 Reagerade på det jag med. Gillar den podden i vanliga fall men i dom här avsnitten verkar dom ovanligt dåligt pålästa. Kul i alla fall att Little fick lite välförtjänt cred.

LHC måste faktiskt släppa “det ser fint ut”-tankarna, och köra separata konton för dam- och herr-laget. Hela LHChockey på instagram är spräng fyllt, omöjligt att hitta inlägg man letat efter. Idag släppte de 3st värvningar för damlaget och hela feedet är fyllt.

Well, instagram är väl mest populärt med tjejer. 🙂

• HNez svarade på detta.

toedrag Det stämmer inte. Senaste rapporterna rörande könsdemografin på instagram visar 50/50 på fördelningen.

Tror du mer syftar på typ VSCO, som är mycket mer populärt bland tjejer.

Ser att det är lite upprört på clubens instagram efter det här inlägget

Ursäkta nu, men hur jävla töntiga kan folk vara som blir uppriktigt upprörda för detta?

Fast att gratta ett annat lag, i en annan sport, från en annan stad är väl ändå ganska lustigt? Okej om ett lag från staden vunnit sitt respektive guld i sin sport, men att försöka med någon sorts “Östgötakänsla” med ingen mindre än rivalstaden Norrköping är bara dumt.

Inget som förstör ens lördagskväll direkt, men det är ett ganska konstigt inlägg helt klart.. Man kan ju fråga sig hur många LHC-supportrar det finns som blir genuint glada över att Norrköpings basketlag vinner någonting.