LHC måste faktiskt släppa “det ser fint ut”-tankarna, och köra separata konton för dam- och herr-laget. Hela LHChockey på instagram är spräng fyllt, omöjligt att hitta inlägg man letat efter. Idag släppte de 3st värvningar för damlaget och hela feedet är fyllt.
LHC i media
- Redigerad
Well, instagram är väl mest populärt med tjejer.
- Redigerad
Ser att det är lite upprört på clubens instagram efter det här inlägget
Ursäkta nu, men hur jävla töntiga kan folk vara som blir uppriktigt upprörda för detta?
Fast att gratta ett annat lag, i en annan sport, från en annan stad är väl ändå ganska lustigt? Okej om ett lag från staden vunnit sitt respektive guld i sin sport, men att försöka med någon sorts “Östgötakänsla” med ingen mindre än rivalstaden Norrköping är bara dumt.
Onödigt att gratta - Töntigt att bli extremt upprörd över det
Inget som förstör ens lördagskväll direkt, men det är ett ganska konstigt inlägg helt klart.. Man kan ju fråga sig hur många LHC-supportrar det finns som blir genuint glada över att Norrköpings basketlag vinner någonting.
Är ju fan helt jävla tappat inlägg från en officiell social media kanal.
Hade inte en aning om att basketboll fortfarande existerade. Nu förväntar jag mig ett grattis från LHC’s Instagram när jag vinner finalen mot mig själv i ölhävartävlingen som drar igång alldeles strax.
[raderad]
bloodandashes
Vem
Fan
Bryr
Sig .
Helt allvarligt, det är en helt annan sport och blir man upprörd över något sånt här meningslöst inlägg så lever man fan i mig ett dystert liv.
[raderad] Upprörd och upprörd, jag tycker att LHCs officiella kanaler ska behandla saker som rör LHC eller ev Linköping som stad. Det känns ganska rimligt.
- Redigerad
Håller med. Otroligt dålig känsla av snubben som sköter kontot, man borde kunnat ana reaktionen i kommentatorsfältet.
Blir konstigt bara. Först hålla på med ”slaget om Östergötland”. Kanske är så att man närmar sig hästen? Vi lånade trots ut Ginning dit. Jag hoppas inte det.
Nä, det där jävla inlägget var onödigt att publicera.
Det är ändå Norrköping det handlar om . Tror att det hade varit mer värt att lägga upp ifall Dolphins gått i konkurs eller om deras hall brunnit ner. Varför skulle någon från Linköping fira deras guld?
Förstår inte varför det ska daltas och vara kompis med Norrköping. Låna ut våra bästa talanger, välgörenhet vid ”slaget om Östergötland” osv, blev såklart ingen match i Stånkan året där på som det var sagt.
LHC:s officiella kanaler hade väl firat som om det vore Julafton om Hästen skulle gå upp.
- Redigerad
Det här sammanfattar ju ganska bra bristen på fingertoppskänsla vad avser kommunikation och social medier hos LHC.
Vad i h-e har LHC med ett basketlag i Norrköping att göra? Från ingenstans, mitt i flödet med träningsbilder och klipp, nyheter om nyförvärv och förlängningar, årskort med mera kommer en gratulation till ett lag i en annan stad, i en annan sport?
Jag är mer frågande än upprörd.
Kan det vara Roger Ekström som har någon form av inflytande i liknande inlägg? Han har väl varit med i IFK Norrköping och bott där borta. Väldigt märkligt hursomhelst.
Man följer LHC på sociala medier för att få information som handlar om just LHC, på sin höjd kan jag köpa att man berömmer forna LHC-spelare som presterat i landslag eller NHL etc. Men ett basketlag i Norrköping? Jaha?