Haha! Sjukaste snubben i världen den där tomten!
LHC i media
- Redigerad
Ytterligare en rabatt för biljetter till nästa säsong. 50% på både lösbiljetter och säsongskort för alla som identifierar sig inom HBTQI-spektrat.
En riktad satsning för en målgrupp som vi historiskt har haft svårt att locka till matcherna, säger Carl-Johan Stålhammar
- Redigerad
Hockeytröjan Ytterligare en rabatt för biljetter till nästa säsong. 50% på både lösbiljetter och säsongskort för alla som identifierar sig inom HBTQI-spektrat.
En riktad satsning för en målgrupp som vi historiskt har haft svårt att locka till matcherna, säger Carl-Johan Stålhammar
….och ny introlåt blir Böghockeyns dag. Doktor Kosmos spelar live i hemmapremiären.
Haha magisk låt!
Klart prisvärt tycker jag! 1630 för Öhrqvists blå
Lukkinen Klart prisvärt tycker jag! 1630 för Öhrqvists blå
Som hittat! Tycker du ska ge dig in i matchen om Loutos tröja nu när du verkar ha lite pengar över.
https://www.tradera.com/item/252702/668647036/-46-joona-luoto-hv71-hemmatroja-2024-2025
JofaTitan som hittat
Correns förslag på vår tredjekedja…
Tredje: Jonathan Myrenberg, NY, Eskild Bakke Olsson, Nick Shore, Zion Nybeck
LaumannBingo Tänkte också på det. Antar att NY där betyder Högga, så spelar vi dubbla målvakter när den uppställningen är på isen.
- Redigerad
Är det bara jag som inte får något grepp om Musse? Känns inte alls bekväm framför kameran, kan fortfarande inte svara på hur vi ska spela mer än att “åka mycket skridskor” och “bli jobbiga att möta”. Jag får intrycket att han mest försöker göra PJ nöjd genom att efterapa ord för ord det PJ sade att han ville ha från sin tränare i anställningsintervjun istället för att uttrycka egna tankar och idéer.
Han ger överlag ett osäkert intryck. Förhoppningsvis är det bara lite medieovana och att han är betydligt bättre när han talar inför spelargruppen, för om han inte lyckas övertyga mig vad han vill göra i en enkel intervju så har jag svårt att se att han ska kunna övertyga 25 professionella idrottsmän.
Svarade dessutom ytterst märkligt på om det var speciellt att det var just Linköping han blir HC i.. Missade sin chans att tjäna enkla smörpoäng där. Orutinerat! Inget bra förstaintryck.
- Redigerad
Kjeppkinesen kan fortfarande inte svara på hur vi ska spela mer än att “åka mycket skridskor” och “bli jobbiga att möta”.
Reagerade också på detta. 20 år som elitspelare och 10 år som AC och detta är det han får ur sig. Klyschornas klyschor…
Enda intervjun med Mange hittills var ju lite samma. Ordbajs.
Men ingen idé att säga varken bu eller bä förrän försäsongen dragit igång antar jag…
EDIT: håller även med om det andra du skrev. Spelar kanske ingen roll egentligen men är kanske inte det smidigaste att uttrycka sig så - att det var just Cluben som gav honom chansen var inget han tänkt på (=spelar ingen roll)
alfie Reagerade också på detta. 20 år som elitspelare och 10 år som AC och detta är det han får ur sig. Klyschornas klyschor…
Enda intervjun med Mange hittills var ju lite samma. Ordbajs.
Men ingen idéarv säga varken bu eller bä förrän försäsongen dragit igång antar jag…
När Ante kom in och började snacka så blev jag lugn som en filbunke medan Håkansson istället gör mig nervös. Mellanchefsaura deluxe tyvärr.
Kjeppkinesen Ey, snacka inte skit om mellanchefer!
alfie Ey, snacka inte skit om mellanchefer!
Men snacka skit om mig, det kan de göra! Odågorna!
- Redigerad
alfie Skulle gissa på att man inte hunnit spika exakt hur man ska spela till kommande säsong. Hela ledarstaben är inte ens klar, man vill nog ha med alla för diskussion innan saker bestäms.
Problemet som blir med att Föreningen inte äger spelidén utan man ändrar den beroende på tränare = Identitetslöst
- Redigerad
LaumannBingo Skulle gissa på att man inte hunnit spika exakt hur man ska spela till kommande säsong. Hela ledarstaben är inte ens klar, man vill nog ha med alla för diskussion innan saker bestäms.
Hmm. Vad har vi rekryterat då? En tränare utan en spelidé? Några egna tankar mer än att åka fort och jobba hårt måste han väl ändå kunna formulera?
Är det possession, kontringar, sarg ut, man-man, parkera bussen, nån Schweizisk abrovink som inte alls kommer fungera i SHL? Ge mig nåt mer än ishockeyns motsvarighet till Linkedin.com.
Kjeppkinesen Han har säkert mer detaljerade tankar men vill förankra dom med hela sin stab innan han meddelar fansen det.
Även om jag gärna fått lite mer info tror jag inte vi ska dra för stora växlar
- Redigerad
Kjeppkinesen jag tycker det är ganska tydligt vad han vill skapa: ett Timrå utan så mycket ”fuck”. Att tävla och åka mycket skridskor är ju vad Olli pratar om när han säger ”bring something to the table”, i grova drag. Det kommer inte vara någon flashig offensiv, eller stänga igen defensivt a la Ante, utan ett lag som jagar skiten ur motståndarna över hela banan tack vare bra skridskoåkning och ett välsvetsat presspel.
Kanske hör jag det jag vill höra. Men jag tycker inte det var så stor skillnad på denna intervju och alla andra 5-minutersintervjuer som produceras av föreningarna själva: han lämnar en och annan ledtråd men vill/kan inte gå in på alla detaljer i detta formatet.
LaumannBingo Han har säkert mer detaljerade tankar men vill förankra dom med hela sin stab innan han meddelar fansen det.
Även om jag gärna fått lite mer info tror jag inte vi ska dra för stora växlar
Får hoppas att det är så.
Nej, ska givetvis inte dra för stora växlar, men sammantaget svarar han stressat och märkligt i intervjun och om han tycker det är jobbigt att göra en enkel intervju till hemsidan så undrar jag hur han ska klara av media mitt under brinnande säsong.
Jag var som så många andra orolig på förhand att han inte var redo för ett huvudtränaruppdrag med allt vad det innebär och jag blev inte lugnare nu. Jag hade helt klart förväntat mig något annat och jag hade önskat att första intrycket var bättre.
- Redigerad
ananas jag tycker det är ganska tydligt vad han vill skapa: ett Timrå utan så mycket ”fuck”. Att tävla och åka mycket skridskor är ju vad Olli pratar om när han säger ”bring something to the table”, i grova drag. Det kommer inte vara någon flashig offensiv, eller stänga igen defensivt a la Ante, utan ett lag som jagar skiten ur motståndarna över hela banan tack vare bra skridskoåkning och ett välsvetsat presspel.
Hade han formulerat sig sådär istället hade det varit uppiggande och fräscht!