Vem tror ni Musse pratar om när han säger att spelarna måste föregå med gott exempel även utanför isen? 🤔

ananas Vem tror ni Musse pratar om när han säger att spelarna måste föregå med gott exempel även utanför isen? 🤔

Att man inte ska göra en romersk hälsning på efterfesten utan det får man gå in och göra på toaletten om man måste?

För att lugna mina nerver och vidga mina vyer när det kommer till Musse så har jag tittat på andra intervjuer med honom och där framstår han mycket mer självsäker, kompetent (smart) och vältalig. Jag behöver nog, precis som någon annan antydde, bara vänja mig vid hans dryga och sävliga Stockholmska. Jag känner mig lite lugnare igen. Bara så ni vet att allt är okej här hemma igen!

Kjeppkinesen Corren har precis publicerat en intervju med Musse. Bättre att du tar del av deras högkvalitativa content istället för det som läggs ut i LHC:s officiella kanaler.

Bergsten har grävt djupt för att få fram dessa tunga frågor:

- Vem skulle du vilja vara för en dag?

- Hur ofta kommer du för sent?

- Vad skulle du säga om du mötte Jesus på stan?

Kallzon Samma problem här

Han har bannat dig med asså? Jösses! Jag trodde vi levde i ett samhälle, men uppenbarligen inte.

Jonteman Du får börja ägna dig åt att vara rädd för att frun ska rymma nu när det finns en blond, lång och ståtlig stockholmare i stan i igen.

Då är det frugan som ska vara rädd för att jag ska rymma. 🌈

Kjeppkinesen håller helt med, fick ett dåligt intryck. Tycker tyvärr han visar en osäkerhet även när han ska skoja till det med Uffe som håller i kaffekoppen. Vidare samma känsla när han står och pratar inför delar av spelartruppen, känns allmänt osäker

East Tror det är lugnt. Jag brukar också vara lite nervös i början på ett nytt jobb sen tar det en stund o man är sig själv igen.

Klart han är pressad och vill leverera samtidigt som han vill leva upp till förväntningarna.

Alternativet är ju en rabiat Bert som skiter i allt kör på 100% medans resten av laget är kvar på perrongen.

Ge karln lite tid. Han har en ödmjukhet jag tror är värdefull för att känna in läget o sedan ta tag i det därifrån.

Ja herregud vad nervigt det ska vara. För en gång skull publicerar Cluben lite kul material på Youtube och då ska folk direkt noja sig över att något inte står rätt till. Gå ni och känn er nervösa hela försäsongen istället för att blicka uppåt och ge det en chans. Snacka om att losermentaliteten krypit sig in djupt…

klingan12 Alternativet är ju en rabiat Bert

Det finns inga andra alternativ än att vara ett nervöst vrak eller en rabiat dåre? 🙂

Men ja, vi behöver inte överanalysera än kanske. Men även om Musse/Mange är coacher och inte spelare så får jag ändå Heljanko-vibbar från förra försäsongen. Man fick direkt en klump i magen när man såg honom spela i första träningsmatchen men gick in i förnekelsemode och svamlade om anpassning, försvarets fel etc i månader. Undrar hur länge vi ska prata den här gången om “ny på jobbet”, roller som inte satt sig etc om resultaten går åt helvete.

Inte det minsta imponerad än och en liten klump i magen är första känslan iaf!

Ska bli spännande att se hur de här inläggen åldras..

MTCluben Ja herregud vad nervigt det ska vara. För en gång skull publicerar Cluben lite kul material på Youtube och då ska folk direkt noja sig över att något inte står rätt till. Gå ni och känn er nervösa hela försäsongen istället för att blicka uppåt och ge det en chans. Snacka om att losermentaliteten krypit sig in djupt…

Tycker du han är bra i intervjun?

Det är väl av precis den här anledningen som vissa har motsatt sig filmat material inifrån omklädningsrummet och andra platser där verksamheten pågår, gissar jag. Det blir helt enkelt för känsligt om man uttrycker sig lite märkligt, något som passerar ganska obemärkt förbi om man är på plats och tar del av mer än 7 minuter av dagen, men som kan slås upp stort om man bara har små pusselbitar att jobba med, som vi gör härinne.

*Varning för raljant inlägg. Bör inte tas 100% seriöst*

Ingen som heller reagerar på att presentationsbilden av Musse skriiiiker “Jahopp, ännu en förlust.. Men vi kämpar på!”? 🙂