Mitt problem med det där är ju att det kom så pass sent att jag redan hade bundit mig över 2 år plus att jag då har möjlighet att pausa under off-season och därmed sparar. Jag tycker också det är skönt att kunna bläddra bland kanalerna även om jag streamar kanalerna med, snarare än att behöva välja streamad match.

• P22 gillar detta

Hagel-Harry Tack för den. Bra snack från Kovacs som sagt! Viktigt att den typen av spetsspelare chippade in förra säsongen och är taggad inför resan framöver.

ananas I korta drag: gällande vår säsong sas väl det gamla vanliga vi hört tidigare.

Gällande Mange: en person med stort LHC hjärta kommer in med pondus.

Gällande Musse: Står för tydlighet, vill ha bättre förberedelser inför kommande säsong med hårdare träningar.

Överlag lät Kovacs hoppfull gällande våra nya tränare och tror detta kan bli bra.

Tycker också han för ett bra resonemang kring sin kommande säsong och vilka mål han har.

Att det inte är hans toppar som skall bli högre, utan han skall nå upp till sina toppar oftare.

ananas kan rekommendera att lyssna, det var intressant.

Spelet innan Ante var ostrukturerat.

Kravställan i gruppen verkar ha varit dålig. Träningarna sådär med. Mellan raderna låter det som att det var rätt dåligt på många håll.

Kovacs trodde det var bra med nya röster.

Klubban Kravställan i gruppen verkar ha varit dålig. Träningarna sådär med. Mellan raderna låter det som att det var rätt dåligt på många håll.

Att man trots det lät det gå fram till jul innan man gjorde en förändring är ju för dåligt

LaumannBingo Att man trots det lät det gå fram till jul innan man gjorde en förändring är ju för dåligt

Men man var ju ett så kallat topplag säsongen innan och Östman aspirerade till att vara årets tränare enligt PJ..

Har varit inne på det förut men den säsongen var det spelarna själva som var revanschsugna och bestämde sig för att bli ett jävla gäng. Tror inte tränarna ska ha minsta lilla cred för det.

DragskottsDan Överlag lät Kovacs hoppfull gällande våra nya tränare och tror detta kan bli bra.

Hade varit spännande och uppfriskande om han hade sagt att han var skeptisk och besviken och tror att detta kommer gå åt helvete.

Tycker inte den där intervjun gav ett endaste litet smack

alfie det hade varit rätt grymt faktiskt. ”Mange!!? Vilken jävla idiot..kommer aaaldrig göra ett skit han säger”..

Just det blir ju per automatik rätt ointressant. Däremot tyckte jag det var kul att höra lite mer om detaljerna de jobbat med att förbättra. Åkvägarna och att stoppa högre i egen zon, exempelvis. Det var lite mer detaljerat än vad jag hört innan…då brukar dom stanna på att vi skruvade lite på strukturen..