- Redigerad
Intervju med Hulta på shl.se
- “Frugan där hemma har sagt att jag måste skjuta mer, och då är det bäst att lyssna.”
Intervju med Hulta på shl.se
- “Frugan där hemma har sagt att jag måste skjuta mer, och då är det bäst att lyssna.”
Det säger Kjeppis syster också!
Inte alltid uppskattat att skjuta skarpt. Bättre med lite skydd.
Aronsson twitterkrigar
Så vackert att se. Vet inte vem Toni är men han dyker upp i mitt flöde ibland och stör mig som fan på honom. Fint att se Aronsson
Han gjorde något program om LHC men blev extremt butthurt när han försökte preja Norrena efter en förlust (tror jag det var? ) och Norrena inte hade lust att svara på några frågor. Efter den incidenten har Lappalajnen avskytt LHC med hela sitt hjärta.
Någon som minns detaljerna bättre får gärna fylla i luckorna här
Vi kan väl säga att Arvid vann twitterkriget för den andra snubben har raderat sitt konto
LaumannBingo Förläng pajen!
– Linköpings lite tyngre säsong i år beror helt och hållet på målvaktssidan, säger Niklas Olausson i podcasten Femtefemman, som görs i samarbete med Betsson.
Kjeppkinesen Jag skulle vilja vända på det där och säga att det var förra året som stack ut pga målvaktssidan. I år får vi mer vad vi förtjänar.
Kjeppkinesen helt och hållet vet jag inte.
Men jag är övertygad om att vi hade haft minst 8-10 poäng till om myren stått istället
Kjeppkinesen Låter som han fått inside från någon med lite dålig självinsikt. Det är så klart inte “helt och hållet” på grund av målvaktssidan, men till stor del. Hade han någon teori om varför vi behöver ha Högberg-klass i målet för att inte hamna i kval?
Vi hade inte kommit topp-6 med Myran, det tror jag inte. Vi hade dock inte legat så illa till som vi nu gör om vi hade satsat på honom. Vad jag däremot är övertygad om är att vi hade haft problem emd försvarsspelet oavsett.
Kjeppkinesen 90% målvaktsspel och övriga 10% är att Östman inte lyckades anpassa försvarssspelet efter det dåliga målvaktsspelet.
Högga löste på egen hand en kontraktsförlängning åt Östman och finnen fick honom sparkad. Så stor skillnad är det att gå från ligans bästa till sämsta förstaspade.
Kjeppkinesen hörde den i podden igår och tänkte direkt att ”ja han har ju inte fel men ska det krävas SHLs bästa målvakt för att inte hamna på kvalplats, då är det något väldigt fel på lagbygget”..