Metallica Samtidigt säger ju inte skott mot mål överdrivet mycket (lex Skellefteå borta) det viktigaste är ju ”A lägen”. Skjuter ett lag 30 skott från kanten är det mindre farligt än 10 mitt framför mål

Men jag har sett att det ska vara sämre under Ante också.

Samtidigt har jag svårt att kräva förbättring av siffrorna på typ 7 matcher när Östman inte fick ordning på det under 3,5 säsong.

Ante har uppmärksammat problemet & det jobbas säkert på det för fullt

statistisk_urladdning du verkar förstå vad jag säger och jag tror jag förstår dig och köper det du säger 🙂

LaumannBingo Samtidigt säger ju inte skott mot mål överdrivet mycket (lex Skellefteå borta) det viktigaste är ju ”A lägen”. Skjuter ett lag 30 skott från kanten är det mindre farligt än 10 mitt framför mål

Ja och xGA från SportLogiq som tar detta i beaktande kan man också ifrågasätta i all oändlighet. Det var mest ett komplement till Sannys siffror. Ante har skruvat på många bra saker men detta måste fortfarande bli bättre.

Metallica Absolut, det är mycket som behöver fortsätta förbättras helt klart!

T.ex att man inte får falla igenom som mot Modo borta eller att man behöver klara av att föra spelet vissa matcher

Metallica

Jag får rese! Han ser gigantisk ut. Till och med större än Höggish.

Han kanske kan få en match innan uppehållet, men absolut inte redan imorgon. Muren ser så fin och stabil ut och ska stå så mycket han orkar.

Fredde

Det säger Kjeppis syster också!

Inte alltid uppskattat😱 att skjuta skarpt. Bättre med lite skydd.

• Redigerad

Så vackert att se. Vet inte vem Toni är men han dyker upp i mitt flöde ibland och stör mig som fan på honom. Fint att se Aronsson ❤️

Kallzon Toni L? Det är må hända inte den där Lappalajnen?

sopalb varför känner jag igen honom när jag bildgooglar det namnet? 🤔

• Redigerad

Cluben89

Han gjorde något program om LHC men blev extremt butthurt när han försökte preja Norrena efter en förlust (tror jag det var? ) och Norrena inte hade lust att svara på några frågor. Efter den incidenten har Lappalajnen avskytt LHC med hela sitt hjärta.

Någon som minns detaljerna bättre får gärna fylla i luckorna här 😜

• Redigerad

Lukkinen

Han har väl jobbat åt både Cluben och Corren under kortare perioder. Nu kör han något eget

Vi kan väl säga att Arvid vann twitterkriget för den andra snubben har raderat sitt konto 😂