Armyes Kul med Äsikter och tankar, speciellt med tanke pÄ att du verkar sitta inne pÄ god kunskap. Jag trÀffar dig gÀrna och diskuterar vidare. Alla inspel, tankar och tips för att bli bÀttre Àr av intresse.
Hör av dig!
Armyes Kul med Äsikter och tankar, speciellt med tanke pÄ att du verkar sitta inne pÄ god kunskap. Jag trÀffar dig gÀrna och diskuterar vidare. Alla inspel, tankar och tips för att bli bÀttre Àr av intresse.
Hör av dig!
Men ah, vi gör som @HOCKEY sÀger och slÀpper detta för den hÀr gÄngen.
NÀr Cluben tar politisk stÀllning och anvÀnder sig av politiska symboler sÄ ser jag det som mitt ansvar att upplysa föreningen pÄ att alla inte kommer uppskatta det. Det Àr bÀttre Cluben fokuserar pÄ att spela hockey istÀllet sÄ kan politikerna sköta politiken. DÄ hade vi ocksÄ sluppit politiska diskussioner hÀr.
Snyggt Gurra! Kan vara ett bra första steg för att fĂ„ mer kött pĂ„ benen och kunna gĂ„ tillbaka till din kĂ€re arbetsgivare och sĂ€ga âdet hĂ€r behöver jag för att kunna lyfta oss till nĂ€sta nivĂ„ och det hĂ€r Ă€r anledningen till att det Ă€r vĂ€rt detâ. Typ!
Det upplevde jag ocksÄ! Jag Àr imponerad av mycket av det du gör och framför allt utveckligen sedan du började. Det blir svulstigare för varje Är och det Àr bra jobbat pÄ en person. Samtidigt finns kanske mer att hÀmta frÄn branschen i form av verktyg och insikter. För mig lÄter det overkill att rodda ett sÄ viktigt uppdrag solo och dÀrmed hanna i en stÀndig kompromiss.
Riktigt grym approach att inte se nÄgon sorts stolthet utan att öppet bjuda in till dialog som kan stötta dig i arbetet. Kan tÀnka mig att det Àr lite speciellt att bli bedömd sÄ öppet och naket i allt man gör pÄ jobbet, som det Àr!
@gustafdouhan du ska ha cred! Har inte sett att en officiellt anstÀlld av nÄgon annan förening engagerar sig i forum och faktiskt vill lyssna pÄ supportar och deras Äsikter!
SÄnt hÀr gör att vi driver cluben framÄt och som du sÀger, vi alla blir bÀttre!
Tror LHC skulle mÄ bra av att fÄ en konkurrent om publiken i Linköping, t.ex. att vi fick ett fotbollslag i allsvenskan (det lÀr ju dock aldrig hÀnda). LHC har blivit bekvÀma och behöver knappast anstrÀnga sig för att vara den största föreningen/publiklaget i Linköping, Àven om man tappar publik Är för Är. NytÀnk behövs för klubben Àr verkligen nere i en ond spiral.
SĂ„ enig med dig i detta!
NÀr du trÀffar gurra fÄr du Àven gÀrna lyfta hur man kan bedriva arbetet bÀttre i de sociala kanalerna. Tror att cluben kan realisera en del förbÀttringspotential dÀr ocksÄ
Kul med engagemang!
Ge dig för fan! Politik?! Marxism?! Du vet inte vad nÄgon av de orden betyder uppenbarligen!
Att visa respekt för alla mÀnniskors sexualitet Àr för helvete bara politik om man stÄr för vidriga politiska vÀrderingar!
SkÀrpning, du Àr inte pÄ ett forum för din jÀvla bonnhÄla!
Det Àr vi, vi andra, som Àr Linköping!
Det Àr uppenbart att du inte har koll pÄ samhÀllsutvecklingen sÄ tÀnker inte ta den diskussionen med dig.
Andas, mina grabbar. Jag har en god nyhet.
Efter dagens resultat har jag gjort min researchâŠ
Enligt en fruktansvÀrt sÀker kÀlla, sÄ lutar herr Pajen mot en GM-roll i Schweiz nÀsta sÀsong, dÄ han med störst sannolikhet INTE kommer fÄ förlÀngt!
Han spelare ner oss till Hockeyallsvenskan för att sedan dra vidare till Swhecizz. Modigt.
Rex Tack för infon.
âNĂ€sta sĂ€songâ kĂ€nns dĂ€remot vĂ€ldigt lĂ„ngt borta. Man ska reda ut ett ekonomiskt stĂ„lbad samt överhuvudtaget stanna kvar i SHL innan jag orkar fundera pĂ„ vad som hĂ€nder i april. Pajen Ă€r den första som brukar bli ifrĂ„gasatt och han ska absolut ha en fet dos kritik, men jag vet inte..
VÀrvningarna av finnen och Matteau Àr vÀl Ärets frÄgetecken egentligen. Behövde man överhuvudtaget vÀrva dessa herrar?
DÀremot ska inte detta lag pÄ pappret suga sÄhÀr hÄrt. Det ska bara inte gÄ. Malmö (som enligt rÄdande konsensus blir ett kvallag) kunde smÀrtfritt grisa sönder SAIK.
NĂ€r vi möter SAIK tror man det Ă€r Halmstad Hammers vs Tampa. Ăr det Pajens fel?
Nu blev jag sjukt sugen pÄ Schweizerpaj
SjÀlvklart Àr det bara vÀlvilja!
Som andra personer skriver sÄ Àr det visar det pÄ grym respekt att öppna upp för en diskussion.
Det behövs nÄgon som kan sÀtta en tydlig identitet och vision för hur man som förening vill bli uppfattade. Visionen ska speglas i identiteten som i sin tur ska genomsyra i allt frÄn reklam, sociala medier, till intervjuer, till grafisk manér och allt som rör Cluben. Klart det gÄr att plocka in en extern byrÄ, men det kostar mer Àn vad det smakar. Det behövs nÄgon med erfarenhet frÄn reklam/marknadsföring, med strategisk bakgrund och ett bra öga för det visuella, som till en början kan ha det övergripande ansvaret. Nu blir kÀnslan spretigt för vad som Àr i fokus och vad det Àr som kommuniceras, vilket mÀrks tydligt hÀrinne i spekulationer och hur kommunikationen generellt tas emot.
Det Ă€r fler nivĂ„er, som jag anser Ă€r grundproblematiken, Ă€n bara âĂ€ndra pĂ„ det hĂ€r i videon, sĂ„ löser det sigâ. Att Ă€ndra pĂ„ smĂ„saker i video och sociala medie-inlĂ€gg gĂ„r fort att lösa och gör skillnad för den korta upplevelsen, men det behövs en lĂ„ngsiktig plan för vad, hur och nĂ€r det kommuniceras. DĂ€r inte bara en person, utan hela organisationen som mĂ„ste stĂ„ bakom för hur man vill upplevas. Ett arbete som tar nĂ„gra Ă„r att ta fram, implementera och bygga upp för den gemene persons uppfattning.
Tips - kolla in grafiska formgivare som Armin Hofmann, Josef MĂŒller-Brockmann och Otl Aicher och inspireras av deras arbeten. Det handlar bara om att nörda ned sig i denna fantastiska vĂ€rld av former, hierarkier och typografi. Har man svĂ„rt för tyskar och schweizare finns svenska formgivare som Henrik Nygren och GĂĄbor Palotai.
Med det sagt, stor eloge för att du Àr öppen och mottaglig för feedback. Hoppas det ovan gav nÄgot.
HAhahahaha, stackars klubb. Dem vet inte vad dem ger sig in pÄ.