BennyFrisk snart har jag ringat in var du jobbar…
Inte så svårt i den här stan…. men finns trots allt rätt många företag som simulerar numera inte bokstavligt talat dock får vi hoppas…
BennyFrisk snart har jag ringat in var du jobbar…
Inte så svårt i den här stan…. men finns trots allt rätt många företag som simulerar numera inte bokstavligt talat dock får vi hoppas…
LHC som lag har en räddningsprocent på 88,43%, överlägset sämst i SHL (0,75% upp till nästa lag). Trots detta har vi bara släppt in tredje flest mål. Vi släpper alltså till betydligt färre skott än många lag. När vi summerar nu kommer vi förmodligen ha släppt till fjärde minst skott mot mål av alla lag i SHL. Problemet är att de puckarna slinker in med mycket högre frekvens än för andra lag
Efter 51 omgångar sitter vi inne på ligans sämsta xGF på 44,3 %. Kvartsfinal var målet…
@…#412906
Med en normal vanlig jädra SHL-målvakt hade vi hamnat plats 6-8. Även med Bert bakom rodret.
Nu kan till och med jag sluta oja mig kring risken för kval
Gött att va enda klubben med absolut NOLL kvar att spela för. Även de som har sina positioner klara vill ju gå in med en bra känsla inför slutspel/kval. Vi kan göra vad fan vi vill.
Jag vidhåller - in med Tjosan!
alfie Jag vidhåller - in med Tjosan!
Vore kul att ge Tjosan 25-30 minuter. Se om han överlever.
Tur att Lycksell bytte till Färjestad! Annars hade han lätt kunnat stagnera i sin utveckling…
Jag var intresserad, hur HC byte påverkade olika spelare. Från SHL.se lika styrka statistik av våra forwards efter tränarbyte, före tränarbyte och hela säsongen.
Efter tränarbyte Little och Törnqvist har bara ett tiotal spel och tre punkter. För dom det är svårt att se vad påverkan hade varit.