Fäldt wrote

Jävlar, redan fullt. var ska man boka om man vill köpa själv, alltså så man kommer så nära borta stå som möjligt?
eller ska man köpa hemma stå?

precis

Hur många platser/biljetter fick WL i Lindab arena? Är den andra bussen med fanatics m.fl inräknade i WL eller köper de biljetter själva?

LKPG Fanatics har köpt biljetter själva! Hur många platser WL fått tänker jag inte spekulera i för jag vet inte 100%!

150 st, som på alla andra ställen.

Vilken sektion är borta stå i Ängelholm??
Finns bara en sektion att beställa från.

Svara snabbt!!!

Acke ring mig!

Biljett köpt, nu är bara frågan hur man kommer dit och hem :o

Om man beställer onumrerat stå, då är det väl inte säkert att man ens kommer in i hallen? Jag menar vi blir ju tilldelade ett visst antal biljetter, när den kvoten är fylld (uppskattningsvis) i hallen så är det väl kört oavsett om man har biljett eller inte?

Det är klart att du kommer in om du har en ståplatsbiljett.

Har du en biljett till AIAs sektion så är det upp till arrangören att ge dig en annan plats om de inte vill att du ska stå där.

boka biljetter, snacka upp polarna och styr bilar. det är du som kommer ha ågren för att inte vara plats, det lär bli fetaste draget sen bitd första upplaga... viiii skaaaaaa uuupp och riva hoovet!...

Var betäller man biljetter? Finns inga att tillgå på ticnet.....

Frågan är ju hur många mer som ska ner till Danmark? Om entresse finns så är det väl bara att köpa upp 50 biljetter på Rögles Hemmastå (enda som finns ledigt) och fylla en bussjävel till? Sen får dom väl plassera oss någon annan stanns!

ALLA TILL SKÃ…NE!

Målis wrote

Frågan är ju hur många mer som ska ner till Danmark? Om entresse finns så är det väl bara att köpa upp 50 biljetter på Rögles Hemmastå (enda som finns ledigt) och fylla en bussjävel till? Sen får dom väl plassera oss någon annan stanns!

ALLA TILL SKÃ…NE!

Gör upp en intresseanmälan över pm ?

Kan ju vara så att ni kan ta en buss tillsammans, även dom som redan köpt o planerar åka bil. Roligare för alla. Gör nån form av intresseanmälan

Tror helt klart intresset finns. Bara någon/några tar tag it och bokar upp nåra bussar o lite biljetter. Gärna så snabbt som möjligt känns som det finns en riskt för att dom stänger biljettförsäljningen om de får reda på att vi köper hemmastå.

Så för fan snacka upp er nu så kommer de här bli äckligt jävla bra.

En buss för alla som skaffat biljetter själva vore skitbra.
jag är väldigt intresserad av en plats där i så fall 🙂

Bil rullar ner från vårt södra fagra Östergyllen på fredagen för att pryda staden med våra vackra färger. Blir de nått pubbesök innan match & sen march till hallen?.
Vi ska upp & riva hovet...!

Fanatics bussen kommer köra pubstopp i centrala Ängelholm innan match ja!

Jag funderade på att dra ner med bil, men det är ju ingen i sällskapet som vill vara nykter. Naturligtvis.

Det hade ju gått att kombinera resan med en kväll i Helsingborg iofs, men det är ingen som vill stanna i Danmark mer än nödvändigt. Naturligtvis.

Hehe.

Är det en ny buss på G att fyllas och det finns biljetter kvar så är vi tre grabbar som lätt hakar på! PM:a gärna i sådana fall.

bara kolla runt om det är någon i liknande sits som kan tänka sig vara nykter och ha körkort. finns ingen anledning att misströsta så länge det finns tickets kvar. alla till malmös förort!