Går det att få iväg någon buss tidigare med pubstop för oss lite äldre?
Back In The Days on tour - Rögle borta!
Jag hoppas ju alla bussar som ska åka har planerat in ett pub stopp i Ängelholm.
Det är ett tag sen vi var där så varför inte göra det storartat, och inte samma gamla tråkiga visa.
In i bussen, kisspaus, in på matchen, raka vägen hem.
Fixa pub stopp i centrum för alla som ska åka.
Qvintus wroteIn i bussen, kisspaus, in på matchen, raka vägen hem.
Precis, vi är ju inte boskap :roll:
Synd att det kom ut att Linköpings supportrar hade köpt/planerar att köpa biljetter på hemmastå. Nu har rögle slutat med internet försäljning och säljer bara biljetter på sitt kansli.
Ganska väntat, ingen nyhet att bla ordningsmakten läser forumet ofta..
Tobbe901 wroteGanska väntat, ingen nyhet att bla ordningsmakten läser forumet ofta..
Behöver ju inte vara just ordningsmakten. Kan ju också vara så att AIA:s medlemmar varit inne och sett det och sedan förvarnat ledningen för Rögle så de kan stoppa den försäljningen så de inte råkar ut för mer "problem" nere i Angel Island. Det hade ju varit hur ballt som helst om så många som möjligt kunnat köpa loss biljetter där nere för att sjunga taket av Lindab Arena.
Man tycker ju ändå att det ändå är synd med tanke på att det ändå är en nostalgi-tripp. Det var länge sedan man var nere i Ängelholm. Men jag kan ge mig fan på att jag jobbar på matchdagen.
Är det inte redan många som köpt, så dom är fuckade iallafall?!?
Tur att jag hann fixa biljett innan dom stängde, frågan är bara hur jag kommer dit och hem vore guld med en buss för alla som köpt biljett på egen hand!
två bortastå i äckelholm kan bli riktigt läckert. röglesupportrarna var snabba från stångebro senast det begav sig, förresten... kärt återseende
http://forum.aia.nu/viewtopic.php?t=3120
de pratar lite smått om matchen med. Jäklar att jag med vill åka....
Berka wrotehttp://forum.aia.nu/viewtopic.php?t=3120
de pratar lite smått om matchen med. Jäklar att jag med vill åka....
HAHA, vad är det för jävla snack om traditioner hit och dit?? Vad fan har Ängelholm att komma med? De har nog lyssnat för mycket på mobben och vill vara som alla andra tuffa elitserieklackar.
Vilket pack. Sådana där feta änglar med små vingar, som gud gillar att talla på.... :twisted:
Läckert! Hahaha!
39 dagar kvar. FORZA!
Markus hur går det med pub stoppet ?
Skulle vara härligt om alla kunna ta ett stopp.
Majoriteten av alla som åker uppskattar det nog väldigt mycket.
Qvintus wroteMarkus hur går det med pub stoppet ?
Skulle vara härligt om alla kunna ta ett stopp.Majoriteten av alla som åker uppskattar det nog väldigt mycket.
Håller med till 110% Skulle vara riktigt trevligt om vi kunde stanna allihopa för att tillsammans ladda upp inför årets match!
Saken är väl den att det blir mycke dyrare för WL om man stannar några extra timmar för pubstopp. Dock ser ja mer än gärna att de blir så.
Vilka skulle inte slanta 50 riksdaler extra för ett pub stop 1-2 timmar innan årets borta match ?
Slantar en hel buss 50:- var = 2500:- och så mycket extra lär det knappast kosta för att chauffören ska lägga till 1-2 timmar på passet. Se det så här, chauffören får sin vila också 8)
Markus mfl som anordnar resan, intresse finns ju. Bara göra det till verklighet. Det är vi som åker och vi som bestämmer oavsett vad snut, säk tycker om ett pub stopp.
Forza Pubstopp SA JA!
Lätt att man kan pynta typ 50:- extra om det är så, men alla bussar måste väll iofs inte köra pubstopp?
emil_e89 wroteForza Pubstopp SA JA!
Lätt att man kan pynta typ 50:- extra om det är så, men alla bussar måste väll iofs inte köra pubstopp?
Lite svårt och få 50 pers på den bussen som inte ska ha pub stopp :lol:
Blir ju lite mer av en resa av det istället för att bara sitta på bussen.
Hoppas att WL i alla fall kan fixa 1 buss som kör pubstopp. Jag menar, det lär ju finnas en hel del som kan pytsa in 50 lappen för att avnjuta bira på krog innan matchen.