• [raderad]

När: Lördagen den 13 december 2008, lucia
Var: Ängelholm (Lindab Arena)
Offer: Rögle BandyKlubb
Biljetter: Ingår vid organiserad resa / Boka själv / Ring Rögle kansli: 0431-44 54 90

[size=150]Succén fortsätter[/size]
För tredje året i rad anordnas Back In The Days och i år utvidgar vi BITD-konceptet och samlar ihop styrkorna för att än en gång ge Sverige en lektion i läktarkultur. Vi uppmanar alla Clubenfans i allmänhet, oavsett kategori, och den äldre ståplatsgenerationen i synnerhet att anmäla sig till säsongens fetaste bortamatch. Nostalgi ska upplevas på plats!

[size=150]Biljetter[/size]
FÖRST TILL KVARN. Biljett ingår vid organiserad resa med supporterklubben. Ã…ker du snett rekomenderar vi dig att boka plåt snarast möjligt via länken, eller ringa Rögles kansli. Se till att boka i tid, den här matchen kommer bli slutsåld lååångt i förväg!

[size=150]Resan[/size]
Observera att BITD i vanlig ordning inte är sanktionerat av WL, utan ett privat initiativ för att samla alla element under samma fana. Precis som förr reser vi med White Lions där biljett också ingår för löjliga 300 sek. Ännu ej klart hurvida var/om det blir pubstop pga bland annat det stora antal supportrar som kommer åka ner. Håll dig uppdaterad via whitelions.se och här på forumet för avgångstider och senaste nytt.

[size=150]Rögle away - fukkin love it[/size]
Det här kommer bli skönaste resan på år. Snacka upp alla gamla hockeypolare och se till att signa upp er snarast möjligt då WL endast har begränsat antal platser. Vi har hört rykten om att Malmös lillebror har Sveriges bästa hemmapublik, själva minns vi ägg-kastande töntar som attackerade spelarbussen... Häng med och fira lucia i Ängelholm!

[size=200]anmäl er nu.[/size]
/a, b, c - lhc

De som fixar alternativ och tar med icke WL-medlemmar kan väl annonsera här?

Anmäld, så man har något att se fram emot! Jag tycker resorna till Ängelholm var jäkligt roliga. Är det någon som kommer ihåg en gång för ett antal år sen, när Cluben hade glömt matchtröjorna hemma, och gubbarna med 3 meter Axnér i täten, glider in på isen i några gamla rögle-trasor? Vad tysta och förvirrade vi blev för ett tag!

moni wrote

Anmäld, så man har något att se fram emot! Jag tycker resorna till Ängelholm var jäkligt roliga. Är det någon som kommer ihåg en gång för ett antal år sen, när Cluben hade glömt matchtröjorna hemma, och gubbarna med 3 meter Axnér i täten, glider in på isen i några gamla rögle-trasor? Vad tysta och förvirrade vi blev för ett tag!

haha, ja det var en resa det. vi skanderar "av med tröjorna" och jensen var den enda som uppfyllde önskan genom att dra tröjan över huvudet, till vår stora förtjusning så klart. för övrigt mental resa. se till att lösa medlemskap om ni inte gjort det, alla ska till äckelholm på ett eller annat sätt! aia, ägg och internetbögar

saturdayservice wrote
moni wrote

haha, ja det var en resa det. vi skanderar "av med tröjorna" och jensen var den enda som uppfyllde önskan genom att dra tröjan över huvudet, till vår stora förtjusning så klart. för övrigt mental resa. se till att lösa medlemskap om ni inte gjort det, alla ska till äckelholm på ett eller annat sätt! aia, ägg och internetbögar

DVD!
Anmäler mig ikväll. INGEN får missa Ã…rets Resa!
Alla(h) ska med - SLÄNG DIG I VÄGGEN!

moni wrote

Som någon sa: Aldrig har då Rögle-publiken fått se sitt lag spela sådan hockey. :wink:

på AIA.s forum kan man läsa om motståndet bland svenska elitserieklackar och dom gillar inte White Lions hehe :lol:

Intressant läsning i den där tråden. Maken till självgoda fans får man leta efter!

Blir en rolig resa!

Frank wrote

Intressant läsning i den där tråden. Maken till självgoda fans får man leta efter!

Leta i könjöping och slöddertälje så hittar du. De här gröthalsarna är bara pinsamma. Hänvisa till traditioner och anor, när de endast har ett par/tre säsonger i högsta serien. Dessutom INGA medaljer "What so ever".

Jag tackar de hjärnor som kom på idén till storsatsningen mot Rögle!
Efter att ha läst deras självgoda förtäcktspegel-snack vill jag inget annat än sjunga skiten ur de!

Kan bli galet bra detta!!

• [raderad]

Resan är fylld till sista plats med White Lions. Man jobbar på att få loss nya plåtar då intresset för resan är betydligt större än de biljetter vi blivit tilldelade.

Ã…ker ni snett kan ni fortfarande boka biljetter i viss månvia Rögles hemsida, dom lär inte vilja blanda hemma- och bortasupportrar mer än nödvändigt.

In och köp plåt på stå via rögles hemsida då det är ända sättet att fixa plåt på. Många har redan gjort det och fler lär de bli. Dock finns det ej många kvar för dom går åt som smör. KÖP PLÃ…T NU!!

Och vad jag fattat kan man köpa 20 plåtar per person via rbk's såkallade "Webbiljett" rätta mig om jag har fel. Det står också att det finns många biljetter kvar.

Jag som fattig studerande har ju inte dom pengarna men den som har, för fan gå in och köp upp så mycket ni kan! Lär ju inte vara svårt att få dom sålda!

FAN VAD JAG LÄNGTAR! FORZA BITD 3.0!

Ajfan.. trodde inte platserna skulle ta slut så fort.

Det blir ju betydligt dyrare att åka "snett" än 300 pix.

Någon som har något förslag om samåkning/bussbokning utanför WL:s ramar?

Det kommer rulla en buss vid "sidan av" White Lions men den är också knökfull. Det ända sättet är att gå in på rögles hemsida och köpa biljetter som finns kvar och samla ihop er i bilar. Det kommer garanterat vara värt det! Köp deras hemmastå precis som djurgården köpte våra om alla andra alternativ är slut. Finns ju inte en chans att dem blandar ihop oss med rögles supportrar!

Hepåer!

funkar ju alltid gå ihop ett gäng polare och bila/minibussa ner. visst blir det onekligen lite dyrare, men smakar det så kostar det. huvudsaken är att man kommer ner, och än så länge finns det ju fortfarande biljetter kvar och det kommer vara värt det. se till att gå ihop med lhc-fans i samma situation och köp plåtar nu!!

edit; vänta inte med att köpa tickets, risken är att dom stänger ner biljettbokningen tidigare för att förhindra så många lhc dom kan...

what ever it takes

Och vad jag fattat kan man köpa 20 plåtar per person via rbk's såkallade "Webbiljett" rätta mig om jag har fel. Det står också att det finns många biljetter kvar.

Det går att köpa hur många biljetter som helst. Själv köpte jag 60st tickets utan problem!

Jävlar, redan fullt. var ska man boka om man vill köpa själv, alltså så man kommer så nära borta stå som möjligt?
eller ska man köpa hemma stå?