Tack Acke! Du säger det som är grejen som ingen(?) lyckats knäcka ur sig i denna och tidigare match+bitd-trådarna. Övriga 99% av alla inlägg här på bullen kring detta är ju bara lönlöst gnäll. Och de flesta verkar grunda det på en föreställning om att MMM mfls enda önskan är att sabotera supporterkulturen så mycket och effektivt som möjligt. (Ja, jag vet att det finns många infekterade historier sen tidigare så jag förstår varför.)
Jag skrev tidigare om att jag inte heller tyckte familjeläktaren verkade riktigt full och att det borde gått in mer folk där. Det är ju en aningens subjektiv bedömning men det är ju åtminstone en konstruktiv kritik som jag tycker man bör ta upp med LHC. (Men som sagt, det är svårt att med full säkerhet verkligen säga att det inte var fullt på familjestå.)
WL:s styrelse eller vilka det nu blir som får ta upp detta med LHC; se till att ni både ger förslag och kräver konkreta åtgärder på hur det här kan förbättras till nästa år. (Det vore ju kul om det blev ett BITD 3 också även om smolken inte är god nu.)
Kritik tycker jag är ok, framförallt om den också är konstruktiv. Det är givetvis aldrig kul att ta emot sån, men sitter man i den positionen som MMM mfl gör så hör det till deras arbete.