Jag tycker att ni som tycker det va bättre förr kan åka till peking pch se på hästen i stället för att klaga,ni verkar ju inte tycka att det är kul i elitserien!!Typiskt inkrökta Linköpingsbor,kom med i matchen i stället,jag blir tröttare!!!
Någon här som sagt någon om div II alt elitserien ? Tror det är du som saknar Peking, rättare sagt skärblacka bastu förening !! Har medlemskortet gått ut ?
Vi snackar stämningen, folket, resorna, kulturen, ståplats, lejonkulan, stångebro, draget och gemenskapen som fanns då, så kom in i matchen sopa !!
Allt det där har försvunnit, inte pga av att folks intresse har svikit utan för hur dom och andra blir bemötta, lovade, nekade, pissade på, löften som bryts, löften som aldrig kom mm.
Finns många som jobbar hårt för att få tillbaka detta. BITD dagen är ett sätt men det är ju BITD för att det är 1 gång om året. Glappet som blev för några år sedan är tyvär ihop sytt och förblir troligen så. Kommer nog dröja många år innan sådan stämning finns i CC. Det går inte skapa något bra, när man hela tiden blir motarbetad. Sen att du aldrig var på hockeyn innan dom gick upp i elitserien host "medgångs supporter" kan jag ju inte uttala mig om, eller ? 8)