- Redigerad
Det kan under rätt förutsättningar vara väldigt fint och speciellt. Total tillit och ren altruism. Det är få förunnat i dagens Sverige.
Är Henrik Jönsson SD:s partiledare nån gång i framtiden?
Det kan under rätt förutsättningar vara väldigt fint och speciellt. Total tillit och ren altruism. Det är få förunnat i dagens Sverige.
Är Henrik Jönsson SD:s partiledare nån gång i framtiden?
Femton Äv vafan, nu kollar vi uppåt i tabellen. 3p till Luleå alla dagar i veckan. Seger till Cluben och något steg upp i tabellen i alla fall. Ljungh börjar ju så sakteliga vakna till liv och Little är snart tillbaka. Klart vi måste blicka uppåt för en gångs skull.
Dubbelfråga: Vilken är din (semi-realistiska) drömvärvning till nästa säsong? Har du någon spelare som inte uppenbart skulle vara en grym värvning i de flestas ögon men som du gärna skulle se i Cluben? Vem och varför.
alfie Kia optima. Enkelt val rymlig som fasen och förhållandevis billig men ändå trevlig kärra.
Fråga: Kaffebryggare eller nespresso?
Vinhandlarn Fråga: Kaffebryggare eller nespresso?
Koffein är för tjejer.
Vilken var den senaste filmen du såg som du skull tipsa din bästa vän om?
Kjeppkinesen Vilken var den senaste filmen du såg som du skull tipsa din bästa vän om?
In Diana Jones
Är vi arga ikväll?
HOCKEY vem dömer? Men troligtvis ja.
Fuck, marry, kill på forat. Vilka väljer du?
Fuck: Kinesen
Marry: Ghoul eller Sillen
Kill: Om det döljer sig något Brynäs-fan och smygskriver här inne
Vad har du för färg på dina strumpor?
Hockeytröjan Kill: Om det döljer sig något Brynäs-fan och smygskriver här inne
Måste bara personifiera här. Jag skulle alla dagar i veckan välja @Charliejfz äcklet som grisar runt på allehanda forum som Röglesupporter och ställer sig in, men i verkligheten håller på Brunass och baktalar Cluben. Ja, utom då han var här och låtsades gilla oss.
Strumpfrågan vidare ( @Tumstocken ? )
Kolle42 ingen av dom, vi har inte vunnit guld ännu. Kämpa kämpa käääämpa.
Om (läs när) Linköping vinner guld. Hur många dagar kommer du att gå på moln?
PersonligaPersson Tills pucken släpps i september.
När vinner vi SM-guld?
2029
Är domarna denna säsong det sämsta vi har sett senaste 10 åren?
Vinhandlarn tror på riktigt att alla extra direktiv dom kommer från ligans medlemmar gör det hela sämre. Sanny har varit inne på att bryta loss domarna och att de ska starta ett eget AB. Gillar idén, sluta kladda och dialog kan föras. Internationellt sett är våra domare bra, upplägget i Sverige dåligt skulle jag säga.
Vem är värst efter Sjöqvist?
Pehr Claesson
Vad krävs av LHC för att folk ska börja gå på matcherna förutom att de vinner på hemmaplan? (tänker mer på lokal osv)
Det ska kännas enkelt att gå på match. Nåt för ”alla” i mat och dryck. Modernt utbud i kiosker och bredare utbud. Såväl barnfamiljen som den ensamstående med högre inkomst ska känna att det finns något för dem.
Enkelt att ta sig till och från match med cykel, bil eller buss eller tåg.
Stämning i hallen med allt vad det innebär ska upplevas bra med allt som infattas, språkbruk etc.
underhållning i paus är väl inte avgörande men bidragande (björnligan och liknande)
Fler förslag?
Edit: flyt i barerna är A och O.
Anonymous6 Fler förslag?
Känns som vi har en bra tråd för detta men säger väl kontaktlösa vattenkranar på toaletterna och bra ljud.
Vid vilken tidpunkt den här säsongen är det som dyrast att ge Russel och Gallo nya kontrakt? Och om du måste välja, vem förlänger vi med på 5 år?
Gallo såklart. Han mognar sakta men säkert.
På tidigare fråga. Jag personligen vill se lokala grabbar få chansen, då går jag direkt man ur huse. Men se importer tjäna pengar under serien, ho#a till sig nya feta kontrakt och sen vika ner sig i slutspel är inte min melodi. Jag är för gammal för att tycka det är coolt att se en orakad Rattie tanka bilen på OKQ8.
Är trenden att LHC skeppet sjunker lite för var dag som går och katastrofen stundar, eller blir skutan bättre och bättre? Om så, vilka bevis har du?