• Off topic
  • Ställ en fråga till personen under dig

Kjeppkinesen Nae, en miljon hade bara åkt rätt in i huset och bidragit till lite lägre månadskostnad. Inte värt diabetes 😄

Vilka Linköpingstjejer (som inte jobbar inom föreningen) förtjänar en shout out för att ha lockat hit spelare eller fått spelare att stanna som annars högst sannolikt hade spelat nån annanstans? Exkludera Littles fru då hon är uppenbar (kudos Beatrice 🙏🏼)

Kolle42 Vem i Clubens damlag hade du helst badat bastu med?

Jag har nu kollat igenom alla kvinnorna i laget och av de få som jag skulle tänka mig att bada bastu med så får det nog bli Mimmi Gustavsson.

För att vara HBTQ- och jämställdhetsextremisten här ovan till lags så vill jag även nämna en från herrlaget som jag kan tänkas bada bastu med, och då får det bli Fanten. Jag tycker han är lite småsnygg ändå - dialekten till trots.

Skulle du lämna din fru för 100 miljoner?

Kjeppkinesen Nej

Vilka tre på forumet hade passat bäst in på ett Trump rally?

Nej skämt åsido, min riktiga fråga; Vilken spelare i laget kommer lyfta sig mest till nästa säsong? Och vem kommer sänka sig mest mot nu?

Kjellman Vilka tre på forumet hade passat bäst in på ett Trump rally?

För enkel fråga. Inget forum i världen har tre mer givna kandidater.

Kjellman Vilken spelare i laget kommer lyfta sig mest till nästa säsong? Och vem kommer sänka sig mest mot nu?

Förhoppningsvis Ljungh. Blir för lätt på den andra frågan att svara Junland så jag drar till med att Ehn återgår till att bli sådär intetsägande som han va stora delar av förra säsongen nu när han fått andra prioriteringar i livet och har blivit bekväm med ett nykritat ett långt kontrakt.

Vilken tidigare dunderflopp i Cluben förtjänar en andra chans?

alfie Vilken tidigare dunderflopp i Cluben förtjänar en andra chans?

Ojamäki.

Vilket årtal kommer vi ha normala elpriser igen?

alfie Vilken tidigare dunderflopp i Cluben förtjänar en andra chans?

Svår fråga eftersom vi har kvar våra floppar så länge! Andra chanser känns därför inte aktuellt. Ojamäki säger jag inte eftersom han är finne- finnarna har haft sin chans för ett bra tag. Det får bli Niklas Lundström (i ett annat liv, men ändå).

Samma igen.

Svarar på @PuckOut också då för att undvika förvirring: inte förrän vi har ett modernt elsystem med förnybara källor på plats. Fram till dess är det kanon med höga elpriser.

Alfies fråga om andra chansen!

HOCKEY Alfies fråga om andra chansen!

Worge Kreü skulle jag gärna vilja se i LHC igen. Jag är svag för stora pojkar med ett tyskt ü i efternamnet.

Fuck, marry, kill:

Greta Thunberg

Rasmus Paludan

Anton Rödin

Kjeppkinesen Fuck, marry, kill:

Greta Thunberg

Rasmus Paludan

Anton Rödin

Fuck Greta, kill Rödin. Paludan ny kommunikationsansvarig i Cluben.

Senaste filmen du såg, betyg?

Kolle42 Senaste filmen du såg, betyg?

The Menu. 8/10. Förvånansvärt bra faktiskt.

Med ditt liv som insats och du måste svara: Tar vi oss till kvartsfinal i år?

Kjeppkinesen
                  Svar Nej.

15 poäng ner till kvalplats, 36 poäng kvar att spela om för lagen under oss. Blir 22/23 första året utan kvalångest sedan 17/18?

EST1976

Har ingen ångest och ser inte hur den skulle uppstå heller. Så svaret är ja.

Linköping blir NHLs 33:e lag. Expansionsdraft och hela köret. Skulle du köpa säsongskort?

Anonymous2 Bor inte längre i stan utan 10 mil bort, men jag skulle fan skaffa ett kort ändå. Gå ner i tid på jobbet om det skulle behövas.

Är @storfiskarn34 Forsling? Kontakter i laget/klubben och en jäkel på att fiska.

Kjeppkinesen

Det rätta svaret är att när vi pratar om den tennisliknande sporten så stavas det padel.

Pratar vi om en kort åra som vi använder när vi paddlar kanot, då stavas det paddel.

Det är den etablerade stavningen bland utövare av sporten, och också den stavning som SAOL rekommenderar.

Lyckas Malmö ta sig förbi HV?

PuckOut Lyckas Malmö ta sig förbi HV?

Inshallah!

Hur många poäng hade en frisk Vrana i normal form gjort på resterande 12 matcher?

alfie 8+5

Nästa skottlossning i LKPG, när och var?