Ehh, bara två?! Tror du inte vi fattar att Nils också är du?!
Ställ en fråga till personen under dig
Ehh, bara två?! Tror du inte vi fattar att Nils också är du?!
Det var det värsta påhoppet jag har hört, jag förstår att det bara är ett skämt. Men det känns jävligt surt att bli sammanblandad med människor som jag inte delar världsuppfattning med, så inga sådan skämt på min bekostnad Tack.
Haha! Nu kan jag dö lycklig!
- Redigerad
Kommer linjedomarna och huvudomaren bytas ut mot en AI i framtiden och vilket årtal kommer det i så fall att ske?
Kjeppkinesen År 2036 och det sker samtidigt som Sjöqvist lägger visselpipan på hyllan. Den efterföljande AI:n kommer uteslutande vara kalibrerad utifrån hans skeva domslut och ha en Math.random() metod som slumpmässigt dömer matchstraff.
Kommer du sitta bänkad framför JVM och vilken placering blir det för Sverige?
Metallica sitter bänkad varje år, familjeträff, tentaplugg eller vad det nu kan vara får flytta på sig. Sverige kommer hamna på 4e plats då forwards inte kommer finna harmoni och därmed inte producera tillräckligt i de viktiga matcherna.
Kommer bystedt komma hem skadad från jvm?
Nej, däremot är det väl lite tradition att juniorer är sämre efter JVM än före. Säsongens stora höjdpunkt, mental urladdning etc. Får hoppas på motsatt effekt för Bystedt, han blir viktig i vår.
Hur mycket lägger du på julklappar i år och vad motsvarar det per julklapp?
Niklas_H Bör man bojkotta skitsaker som karjala cup etc och ha uppehåll i shl under JVM istället?
JA!!!
Borde hockey-vm spelas vartannat år istället?
Kjeppkinesen Hockey-vm vart fjärde år och jvm aldrig. Hatar landslag. Har sett en match i hela mitt liv med tre kronor och det var skittrist. Det enda landslag gör är att fixa uppehåll i shl och skada lhc-spelare. Bojkotta skiten, tack!
Ska du vara tomte ikväll?
- Redigerad
alfie Vem i Cluben går upp mest i vikt på julafton?
Garanterat någon norska i damlaget. Marit kanske?
Ska du ingå något nyårslöfte till nästa år?
- Redigerad
Kjeppkinesen Ska du ingå något nyårslöfte till nästa år?
Jag hade inte tänkt det men nu har jag trots allt formulerat följande löfte till mig själv:
Jag lovar att inte ännu en gång få upp förhoppningarna om att vår trupp ska bli något annat än ett ingemanslandslag förrän vi har tre nya anfallare över Rattie, Ljungh och Russel i den tänkta hierarkin.
Vad åt du för nyårsmiddag?
Trerätters med lyxig torsk till varmrätt.
Vi har 8 p upp till Örebro på 6:e är plats & 6 p ner till HV på 13:e.
Ska vi blicka uppåt eller neråt i tabellen?
LaumannBingo Uppåt såklart. Inte för att vi realistiskt slutar topp 6 utan för att så fort man känner sig jagad och tittar skräckslaget i backspegeln så blir man omåkt snart nog.
kommer Cluben göra en bättre, en likvärdig eller en sämre säsong vid samma tid nästa år?
Niklas_H Han är och piskar på Rödin efter gårdagens skådespel.
Vilka tre spelare med utgående kontrakt i andra SHL hade du velat värva till nästa säsong?