• Off topic
  • Ställ en fråga till personen under dig

Kapten Duck

Edit: svarar Kjeppkinesen också, brome lätt. Ogillar honom av personliga skäl, han är en tönt som inte vågade sova borta som tonåring.

Lätt att han är bottom!

Nu frågan från Kapten Duck

Nej, är väl väldigt uppenbart att det är just spännande och ett väldigt stor grej inom porr, just för att det inte är naturligt.

Det är spännande för det bryter mot ett extremt starkt tabu hos många killar.

Men detta var bara en spontan killgissning så jag skickar vidare frågan.

Kjeppkinesen

Det kan under rätt förutsättningar vara väldigt fint och speciellt. Total tillit och ren altruism. Det är få förunnat i dagens Sverige.

Är Henrik Jönsson SD:s partiledare nån gång i framtiden?

HOCKEY Hur ska jag veta det? Jag har aldrig vart i framtiden ens.

Människor som bor i Malmö. Har de blivit tvingade att bo där? Lurade? Eller är de bara helt korkade? Vad i livet kan gå så snett att man bosätter sig i skåne?

Niklas_H har frågat mig själv detta flertalet gånger. Knappt att jag vill sätta min fot där. Måste blivit grovt manipulerade!

Hur vill du att matchen mellan Oskarshamn-Luleå slutar ikväll i din drömvärld?

Femton Äv vafan, nu kollar vi uppåt i tabellen. 3p till Luleå alla dagar i veckan. Seger till Cluben och något steg upp i tabellen i alla fall. Ljungh börjar ju så sakteliga vakna till liv och Little är snart tillbaka. Klart vi måste blicka uppåt för en gångs skull.

Dubbelfråga: Vilken är din (semi-realistiska) drömvärvning till nästa säsong? Har du någon spelare som inte uppenbart skulle vara en grym värvning i de flestas ögon men som du gärna skulle se i Cluben? Vem och varför.

Kjellman Om Vrana får ordning på livet vid sidan av så är väl det en semirealistisk drömvärvning…? Annars drar jag till med Leon Bristedt!

Vilken bil ger mest för pengarna om man är en familj på 3 barn?

alfie Kia optima. Enkelt val rymlig som fasen och förhållandevis billig men ändå trevlig kärra.

Fråga: Kaffebryggare eller nespresso?

Vinhandlarn Fråga: Kaffebryggare eller nespresso?

Koffein är för tjejer.

Vilken var den senaste filmen du såg som du skull tipsa din bästa vän om?

Kjeppkinesen Vilken var den senaste filmen du såg som du skull tipsa din bästa vän om?

In Diana Jones

Är vi arga ikväll?

Anonymous6

Fuck: Kinesen

Marry: Ghoul eller Sillen

Kill: Om det döljer sig något Brynäs-fan och smygskriver här inne

Vad har du för färg på dina strumpor?

Hockeytröjan Kill: Om det döljer sig något Brynäs-fan och smygskriver här inne

Måste bara personifiera här. Jag skulle alla dagar i veckan välja @Charliejfz äcklet som grisar runt på allehanda forum som Röglesupporter och ställer sig in, men i verkligheten håller på Brunass och baktalar Cluben. Ja, utom då han var här och låtsades gilla oss.

Strumpfrågan vidare ( @Tumstocken ? )

Sillen Strumpfrågan vidare

Varmfodrade tofflor, grå/vita.

Vilken j20-kull i Cluben var mest talangfull, 94-96 vs 02-04?

Kolle42 ingen av dom, vi har inte vunnit guld ännu. Kämpa kämpa käääämpa.

Om (läs när) Linköping vinner guld. Hur många dagar kommer du att gå på moln?

2029

Är domarna denna säsong det sämsta vi har sett senaste 10 åren?

Vinhandlarn tror på riktigt att alla extra direktiv dom kommer från ligans medlemmar gör det hela sämre. Sanny har varit inne på att bryta loss domarna och att de ska starta ett eget AB. Gillar idén, sluta kladda och dialog kan föras. Internationellt sett är våra domare bra, upplägget i Sverige dåligt skulle jag säga.

Vem är värst efter Sjöqvist?

Anonymous6

Pehr Claesson

Vad krävs av LHC för att folk ska börja gå på matcherna förutom att de vinner på hemmaplan? (tänker mer på lokal osv)

Det ska kännas enkelt att gå på match. Nåt för ”alla” i mat och dryck. Modernt utbud i kiosker och bredare utbud. Såväl barnfamiljen som den ensamstående med högre inkomst ska känna att det finns något för dem.

Enkelt att ta sig till och från match med cykel, bil eller buss eller tåg.

Stämning i hallen med allt vad det innebär ska upplevas bra med allt som infattas, språkbruk etc.

underhållning i paus är väl inte avgörande men bidragande (björnligan och liknande)

Fler förslag?

Edit: flyt i barerna är A och O.