Sillen

Vi lär inte ut hur man tar motgångar eller hur man tävlar. Det blir en chock när livet sedan pissar en i ansiktet. Vi skapar svaga barn, en idiotisk björntjänst.

Att fostra är att förbereda. Ungarna har aldrig varit mer oförberedda än idag, psykvården vittnar om detta varje år.

2 månader senare

Vet inte om det är en liten notis som tråden är benämnd men skriver det här.

Tack Henrik Lundqvist för en fin karriär som man följt på avstånd, synd du inte fick avsluta på egna villkor utan att det var hälsan som satte punkt för en epok…

Jag hade gärna velat se honom nån säsong i Caps…

Man kommer hissa #30 i taket i MSG.
Det är så sjukt stort att det är svårt att greppa.

Forever a RANGER.

Stort? En indian (host) som avslutar sin karriär, inte en dag för tidigt säger jag! Vidrig!

PuckOut

Håller med dig här. Visst, han är otroligt rik, snygg och har ett mjällfritt vackert hår. Men man är lite trött på honom och han var slut som målvakt för minst fem år sedan.

Jag menar att vi här inne är just härinne för att vi håller på LHC.. Forever a LHC..

Inte för att vi håller på Frölunda eller nyschamponerade målvakter därifrån.

PuckOut kan vi ha en jättetråd där folk går apeshit om covid på forat så är väl en post om att Lundqvist lägger av och får tröjan hissad i NHL i en tråd om allmänt hockeysnack högst relevant?

Trots allt rör det sig om en av de bästa målvakter vi har haft i Sverige och i landslaget, oavsett vilken klubb han spelat i i SHL….

Det börjar bli så jävla rutten stämning här inne och alla hugger på allt….

Jag kommer iaf aldrig hylla en Frölunda spelare, klart slut.

Dessutom bror med cp-Joel nej du, de har fått tillräckligt med oförtjänst utrymme i media, sopor!

Tistismet

Låt oss kränkta testostinna alfahanar klaga och tjafsa lite på nätet, det är väl inte hela världen? Jag tror varken Tegnell eller Lundqvist bryr sig nämnvärt om vad som skrivs från oss stollar här inne ändå. Lite munhugg är också bra för karaktären, vi är alla så jävla veka nu förtiden!

TÄVS!

PuckOut Nu heter ju denna tråd “Små hockeyrelaterade notiser” och ligger under “Allmänt Hockeysnack” så det passar utmärkt här, han behöver inte vända sig till Rangers forum.

Är du inte intresserad utan bara vill läsa om LHC så välj trådarna som ligger under “Hockey / Linköpings Hockey club” 😉

jonas67

Absolut, att man gör en notis om det är väl helt okej, vilket iofs alla redan har läst i tidningar, men att dessutom hylla spelare från andra lag vänder jag mig emot.

PuckOut Respekterar din åsikt men tycker inte som du. Jag tycker det är helt ok att “hylla” de största Svenska spelarna, typ Foppa, Lidas, Sundin och Salming. Jag räknar Henke som lika stor som de andra jag nämnde. Sen vet jag inte om jag tycker att @bloodandashes inlägg var så mycket hyllning, jag tog det mer som ett konstaterande…

PuckOut
                jonas67

Tycker också att man ska få hylla andra lags spelare på forat, men samtidigt är det bra att någon ryter till lite extra när det gäller Lundqvist-bröderna. De asen ska inte få komma undan så lätt!