LHC-bekantingar (NHL, Europa, SHL, lägre divisioner)
Elliot Ekmark är klar för två år i Almtuna:
Tråkigt för AK
LaumannBingo Riktigt trist för honom…
- Fick reda på av grabbens tränare att gamla LHC spelaren Micke Toresten är Huvud tränare i Olofström
Såg precis att gamla LHCspelaren Dennis Bozic är assisterande förbundskapten i dam kronorna
https://x.com/hockeysverige/status/1691735073928651110?s=46&t=4tRR96-0BXXhFhb9dnrrKg
Fan tänk att han är 34 bast nu….tiden går fort
Kollade Tapparas lineup deras första 3 matcher. Bäckman var med första matchen men inte varit med de senaste två. Min finska är ytterst begränsad så vet ej varför han inte spelat de två sista.
NorthLondonForever vad är oddsen på skadad….?
Sillen 1.01
Jo det är ju inte ens spelbart om det inte är så att han föder barn…men om det var hjärnskakningen, ryggen eller något nytt räckte inte mina 4 finska ord(glass, korv, en svordom och ett könsord) till att utläsa…
NorthLondonForever Det verkar oklart bland Tappara-fansen också, men återstår väl att se om han finns med när deras CHL-spel drar igång nu.
NorthLondonForever någon text man kan köra i Google translate?
Pajen uttalar sig i en intervju med hockeynews och som vanligt är det bara massa klyschor, En skön snubbe utan kompass i det han gör…
Han var med och fick 21 min istid, så de kanske bara sparade på honom lite
- Redigerad
jg Pajen uttalar sig i en intervju med hockeynews och som vanligt är det bara massa klyschor, En skön snubbe utan kompass i det han gör…
Ouhh, fick kalla kårar av att läsa det där. Man saknar verkligen inte det svamlet. Och vad är grejen med alla skador? Det verkar ju nästan vara en strategi att ta in skadeskjutna?
Nästan så man blir lite imponerad av att allting är som det brukar. Pajen ansvarar för ett skadeskjutet lag med luckor i truppen som dessutom nyligen hade Lundström i kassen. Känns bekant på något sätt..
Fina Stefan Matteau har gjort sig förtjänt av en PTO med Columbus