Niederbach och Södergran skulle jag kunna tänka mig om modo vänder ned i sin rätta serie. 23 o 25 år, försöka lösa ut den gode Shore i “samförstånd” och gå med N-bach som 1a-center…

• jg svarade på detta.

Stör ihjäl mig på Angs visir. Hur kan det va godkänt att ha det så? Skyddar ju inte ett piss.

jg N-bach som 1a-center…

Nybeck - Niederbach - Ellie

Södergran - Bakke - Rattie

Ehn - Ljungh - Kovachs

Hoffa - Johnsson - Junis

LaumannBingo Enligt EP är Lehtinen kortare än Heljanko. Heljanko kändes mycket mindre i målet

Vem faktagranskar EP? På Wikipedia är Heljanko 182 cm och gräver man djupare står han som 180 cm på väldigt många ställen. Är säker på att han var kortare än 184 cm när jag såg honom på EP innan han ryktades till SHL.

Nästan gång Jakobsson är på jakt efter en dvärg får han ta med sig tumstocken!

Skulle precis säga att Modos PP är bajs, så gör de mål lmao.

På HV’s forum beskyller de Hugo för den, vad ska han göra? Ändrar riktning helt.

HNez

Skulle nog mer sura över Tedenbys onödiga utvisning än lasta Alnefelt….

Klassiskt att det är han som nog borde fått gå och duscha som gör 2-1 målet… såååå skönt att inte vi spelar det här kvalet…

ett mål som dessutom kommentatorn benämnde en ”klassisk bredsida”, kan ge mig fan på att det dömts bort som spark om er varit Cluben som gjort det målet.

Gulligt att publiken vrålar på den där. Mer solklar utvisning går nog inte att hitta

• HNez svarade på detta.

alfie Den är solklar, men LaLeggia spelar över hur mycket han fälls, i första läget tyckte jag inte det heller såg ut som något.